אחרי 35 שנה שהשרברב האיטלקי, מריו, נמצא בעולם זה בהחלט שווה Nintendo Direct מיוחד שיתמקד רק בו. בדיירקט זכינו לראות את Mario Kart Live: Home Circuit, משחק Mario Kart במציאות רבודה ומכוניות אמיתיות.

אולי חשבנו כשראינו הכל כשנינטנדו הציגה לנו ערכות קרטון שצריך להרכיב בעצמנו והן איכשהו הופכות למשחק, או כשראינו משחק באטל רויאל של מריו, אבל טעינו בגדול. Mario Kart Live: Home Circuit מדגים לנו את החדשנות והיצירתיות של נינטנדו, כשהיא מצליחה להביא אל הסלון שלנו את משחק המירוצים האייקוני Mario Kart, אבל הפעם עם מכוניות עם שלט רחוק ומצלמה שתתן לנו לעקוב אחריהן מגוף ראשון.

המשחק יגיע עם מכונית פיזית שעליה מורכבת מצלמה, שני שלטי חיצים לשים במיקומים אסטרטגיים וארבעה שערים מיוחדים שבעזרתם נוכל ליצור את המסלול שלנו, כשהגבול היחיד הוא הדמיון שלנו והקירות בחדר כמובן. השליטה במכונית שלנו נעשית באמצעות ה-Switch, וכך נוצר לנו מירוץ מכוניות על שלט במציאות רבודה. כל האפקטים המוכרים של Mario Kart נמצאים גם פה וישפיעו פיזית על המכונית שלכם בסלון. במידה והמכונית תיפגע או תתנגש היא תאט או תפסיק לנסוע.

המשחק יתמוך במולטיפלייר מקומי של עד 4 שחקנים, אבל כמובן שבשביל זה, תצטרכו לקנות 4 רכבים. אם אין לכם חברים עם המשחק (או חברים בכללי), עדיין תוכלו לשחק לבד, נגד מתחרים דיגיטליים. זוהי כנראה ההכרזה שהכי הלהיבה אותי; למרות שאני לא מעריץ גדול במיוחד של Mario Kart באופן אישי, אני פשוט נהנה לראות את Nintendo מותחת את הגבולות ומנסה דברים חדשים, גם אם לפעמים זה לא עובד (אני מדבר עליך, WII U).

נכון לעכשיו תוכלו לבחור בין המכונית של מריו או של לואיג'י, אבל סביר להניח שאפשרויות נוספות יצטרפו בעתיד (אני מנחש שנראה מכוניות של פיץ' ושל באוזר), הרי משחק ה-Mario Kart המקורי כולל בתוכו מגוון רחב של רכבים ונהגים ואני מתקשה להאמין שנינטנדו תפספס את ההזדמנות השיווקית של מכירת ערכות נוספות.

Mario Kart Live: Home Circuit יגיע ב-16 לאוקטובר ל-Nintendo Switch, ואני מקווה שבעזרת Nintendo Israel נראה את המכוניות המגניבות האלה גם בארץ.