לכבוד 35 שנים למריו, קיבלנו דיירקט מיוחד שכולו מריו. בדיירקט שיצא היום קיבלנו מספר רב של הכרזות מפתיעות, כשהמפתיעה מביניהן היא… Super Mario Bros 35, משחק באטל רויאל של סופר מריו. כי הרי הכל מקבל עכשיו באטל רויאל, אז למה לא?

הדיירקט שיצא ב"הפתעה", אחרי שכמובן היו אינספור שמועות שרמזו עליו, כולל רשומות של משחקים שונים באתר אמאזון השונים ועוד מלא ספוילרים והדלפות, חגג 35 שנים למריו. הדיירקט חשף בפנינו את משחק ה-Super Mario Bros המקורי שגדלנו עליו, אבל הפעם עם טוויסט מפתיע, המשחק ישוחק במקביל ל-34 שחקנים אחרים.

המשחק יעבוד בצורה פשוטה: 35 שחקנים ישחקו בשלב מהמשחק המוכר, עד שישאר רק מריו אחד בחיים. כמו שאתם בוודאי מכירים, משחקי מריו המקוריים כבר הובסו אינספור פעמים, וכמעט כל אחד מכיר את כל הדרכים הסודיות כדי להשלים את המשחק בזמן הקצר ביותר. לכן, Nintendo החליטה להוסיף טוויסט שיהפוך את התחרות למעניינת יותר. במהלך המשחק, תוכלו לחבל בהתקדמות של שחקנים אחרים – אוייבים שתהרגו בשלב שלכם יעברו לשלבים של שחקנים יריבים וההפך.

עיצוב המסך דומה למשחק Tetris 99 שקיבלנו בעבר, ונוכל לראות בצדי המסך את ההתקדמות של שאר השחקנים. כמו Tetris 99, המשחק יהיה זמין בחינם לבעלי Nintendo Switch Online, ואפשר רק לשאר שהוא יציע בהמשך גם אירועים זמניים נושאיים, וערכות נושא, בדומה ל-Tetris 99.

מכניקה מעניינת, שהיא זו שתהפוך את התחרות לכאוטית ותחרותית באמת, היא האפשרות שלנו לבחור את מי לתקוף. באמצעות הג'ויסטיק הימני נוכל לבחור אם לתקוף את השחקן עם הכי הרבה מטבעות, השחקן עם הכי פחות מטבעות, השחקן שתוקף אתכם או סתם לתקוף שחקן אחר באופן אקראי. באותן מטבעות נוכל להשתמש כדי לקנות חפצים מיוחדים דרך רולטה, שיעזרו לנו בדרכנו אל הניצחון.

Super Mario Bros 35 יהיה זמין באופן חינמי לבעלי מנוי Nintendo Switch Online. הוא עתיד לצאת ב-1 לאוקטובר ויהיה זמין לתקופה מוגבלת עד ה-31 למרץ.