מפיצת המשחקים היפנית Koei Tecmo, שאחראית בין היתר למשחקים כמו Hyrule Warriors: Age of Calamity, Nioh 2 ו-Atelier Ryza 2, פרסמה את נתוני המכירות שלה לשנת 2020 ברחבי העולם.

מבין כל הנתונים שקיבלנו, הנתון המעניין ביותר הוא כנראה על המשחק Hyrule Warriors: Age of Calamity, המשחק החדש בסדרת משחקי Hyrule Warriors. כזכור, המשחק יצא בחודש נובמבר של שנה שעברה באופן אקסלוסיבי לקונסולת ה-Nintendo Switch, והיום נודע לנו שהמשחק מכר מעל 3 מיליון עותקים ברחבי העולם.

מעבר להצלחה האדירה של המשחק, גם אנחנו התלהבנו מהמשחק בעיקר בזכות הויזואליות הנהדרת שלו והמשחקיות האינטנסיבית שלו הופכים אותו לחוויה בלתי נשכחת. לכן, זה מעודד לשמוע שהמשחק הצליח למרות שהוא למעשה ספינאוף של משחקי זלדה.

Hyrule Warriors: Age of Calamity

למי שאינו מכיר את המשחק, Hyrule Warriors: Age of Calamity מתרחש ספציפית בעולם הזלדאי של Breath of the Wild המצוין, וחולק איתו מאפיינים רבים ומשמחים. עלילת המשחק מתרחשת 100 שנים לפני BOTW, ומגוללת את התהליכים שקדמו לבואו של Calamity Ganon והשתלטותו על היירול, תבוסתם של זלדה (Zelda), לינק (Link) והאלופים, וכן כניסתו של לינק לתרדמת 100 השנים שהגיעה לקיצה ב-BOTW.

גם המשחק Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy או בקיצור Atelier Ryza 2 שהוכרז עוד עוד ביולי שנה שעברה, ועתיד לצאת במערב בעוד כמה ימים, הגיח לרשימה, אם כי נכון לכתיבת שורות אלה המשחק נמכר רק באסיה ויפן. למרות זאת, Atelier Ryza 2 מכר בצורה מרשימה, והגיע לכ-220 אלף עותקים. המשחק יצא ל-PlayStation 4, Nintendo Switch, PlayStation 5 ולמחשב האישי.

למי שלא מכיר, במשחק השני (אך מספר 22! בסדרה) נשחק את רייזה (Ryza), אלכימאית צעירה ומוכשרת עם אופי חסר מנוח. עלילת המשחק השני העוקב אחרי עלילות רייזה מתרחש שלוש שנים לאחר מאורעות המשחק הראשון, והפעם ההרפתקה תיקח אותנו לבירה המלכותית (Royal Capital).

עוד ראוי לציון הוא המשחק Nioh 2 שיצא במרץ בשנה שעברה, ומכר מעל מילון וחצי עותקים ברחבי העולם. המשחק זמין עכשיו ל- PlayStation 4, PlayStation 5 ולמחשב האישי.

נראה שחברת המשחקים Koei Tecmo התחילה את שנת 2021 ברגל ימין, ואנחנו כבר מחכים לראות אילו משחקים חדשים יגיעו מהמפתחת הוותיקה. בינתיים אנחנו יכולים לחכות למשחק המצופה Persona 5 Strikers שצפוי לצאת בחודש הבא.