Persona 5 Strikers, משחק ההמשך לסיפור של Persona 5, צפוי לצאת בחודש הבא, ולקראת היציאה, קיבלנו טריילר חדש שמציג לנו עוד משחקיות ועוד מהסיפור, יחד עם עוד קצת רקע על הדמות החדשה Sophie.

עוד חודש וקצת, משחק ההמשך של Persona 5 ו-Persona 5 Royal יגיע אלינו, ונזכה לחזור לשחק את ג'וקר וחבורתו ב-Persona 5 Strikers. המשחק ימשיך את הסיפור מהנקודה שבה 5 מסתיים, מבלי לסתור את האירועים הנוספים שמתרחשים בסוף החדש של Royal, ויציע משחקיות אקשן בסגנון משחק ביט אמ אפ.

בטריילר החדש, אנחנו רואים שג'וקר, אן, מורגנה, וריוג'י חוזרים, יחד עם כל שאר החבורה כמובן. הפעם, בשונה מהמשחק המקורי, אנחנו זוכים לשחק אותם בקרבות אקשן מול המון יריבים, כמצופה ממשחק בסגנון ה-Musou של חברת Koei Tecmo שאחראית על הפיתוח של המשחק. אחד הדברים הבולטים כאן הוא שנוכל לשחק את כל אחת מהדמויות, ושנוכל להפעיל יכולות של הפרסונות השונות בתור ההתקפות המיוחדות של כל דמות. עדיין נצטרך להתחשב במחירי HP ו-SP כדי להפעיל את היכולות הללו, אבל הכל נראה זורם ומהיר, כמו שאני ובוודאי רבים אחרים ציפו.

הדבר השני שאנחנו נחשפים אליו הוא טעימה ממשחקיות הפלטפורמינג והתנועה כאן. נראה שנוכל לטפס, לקפוץ, ולהתגנב מעבר לקירות כדי להגיע לתיבות אוצר ונקודות שונות במפה, כולל קטעים דו מימדיים אפילו. מהבחינה הזו נראה שיהיו הרבה דברים שונים לחוות במשחק.

בהמשך הסרטון, אנחנו נחשפים לקטע אנימציה מהסיפור, יחד עם הופעה של אחת הדמויות החדשות במשחק – סופי (Sophie). עוד לא ידוע לנו הרבה עליה (טוב, זה לא מדוייק, המשחק יצא לפני שנה ביפן, אבל אנחנו עוד לא יודעים עליה הרבה באנגלית), אבל בסרטון אנחנו רואים אותה מתעוררת משינה עמוקה כשג'וקר מוצא קוביה ענקית במטהוורס (Metaverse). בהמשך המשחק, אנחנו נוכל גם לקנות ממנה חפצים בחנות שהיא מנהלת.

Persona 5 Strikers Sophie

אנחנו נחשפים גם למה שמתניע את האירועים של המשחק הזה – ברחבי יפן, אנשים עוברים מה שהדמויות מתארות בתור שינויי לב (Changes of Heart) מאולצים. בזמן שהדמויות חוקרות את התופעות הללו, הן מגלות בתי כלא (Jails) בעולם המקביל, המטהוורס, שמלאים בצללים והם המקור לתקריות הללו. בכל אחד מבתי הכלא הללו, אנחנו צפויים למצוא צל אימתני שיהווה את הבוס של החלק הזה במשחק.

ב-Persona 5 Strikers אנחנו נזכה גם לשחק את הדמויות השונות ולהעביר את הזמן במערכת תאריכים דומה לזו של המשחק המקורי, לצד שילוב פרסונות וחקר מבוכים בעולם המקביל. לא ראינו את כל הפיצ'רים הללו בטריילר הזה, אבל אנחנו צפויים לראות עוד מהמשחק כשהיציאה תתקרב.

Persona 5 Strikers עתיד לצאת ל-PC, Switch ו-PlayStation 4 ב-23 לפברואר, ורוכשים של גרסת ה-Digital Deluxe יוכלו לשחק בו 4 ימים קודם, ב-19 לפברואר. תכינו את המסיכות שלכם.