אירוע החשיפה PlayStation Showcase הראה לנו שהתקופה הקרובה צפויה להיות מרגשת במיוחד, עם חשיפות מלהיבות וביניהן Marvel's Guardians of the Galaxy שרק עושה חשק לשים פלייליסט של שנות ה-80 ולהתחיל להרוס דברים, סתם כי זה כיף.

שיתוף הפעולה בין Marvel, Square Enix ו-Eidos Montreal מביא לנו את הסיפור שמתרחש כ-12 שנים לאחר המלחמה הגלקטית, הצוות קיים פחות משנה וכחלק מתכנית העבודה שלהם – גיבורים להשכרה – הם מחפשים דרכים לעשות רווח.

באחת המשימות הם נתקלים בכנסיית האמת (עוד שקר כלשהו) שמאמינה שיש לה את הדרך לעצור את הסבל ביקום על ידי "ההבטחה" שניתנה להם על ידי המטריארך הגדולה, וכל מי שאינו מסכים לקבל את ההבטחה נידון להשמדה, נשמע מבטיח.

כמובן ששומרי הגלקסיה לא זורמים עם רעיון הכת ומחליטים להילחם. במהלך ההרפתקה הם יפגשו חברים מהקומיקס כמו קוסמו הכלב הטלפתי שהופקד עליו להיות ראש האבטחה של "שומקום" (Knowhere), מאנטיס (Mantis) שכולנו מכירים מהסרטים האחרונים, ועוד רבים וטובים ביקום המגוון וההומוריסטי.

במשחק עצמו ניתן יהיה לשחק את פיטר קוויל, הידוע בשום סטאר-לורד, בלבד, שזה טיפה מבאס. מצד שני, הוא דמות מספיק עמוקה כדי שנוכל להינות מהמשחק.

ניתן לראות בטריילר כי הרובים של פיטר משתנים וזאת מאחר והם מקושרים ל-DNA שלו. במהלך המשחק הוא מבין כי הקשר שלו אליהם מאפשר לו לשנות אותם לפי צרכיו. בכך המשחק מכניס אלמנט מטרואידווניה של פיתוח יכולות בכדי להתקדם במשחק ולהתחזק בקרב.

גדוש בהומור שאופייני לסדרה, הטריילר מציג לנו מעט משחקיות בשילוב מוזיקת רוק נהדרת שהולחנה עבור המשחק. סטיב שצ'פקובסקי (Steve Szczepkowski), מנהל אודיו בכיר ב-Eidos Montreal רצה לגרום לשחקן להרגיש כאילו הוא חלק מלהקת רוק שיצאה להציל את היקום, וזה פחות או יותר מרגיש ככה.

Marvel's Guardians of the Galaxy צפוי לצאת ב-26 לאוקטובר ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X/S, Xbox One ולמחשב האישי. גרסת ענן עבור ה-Nintendo Switch גם כן צפויה לצאת בתאריך זה בחלק מהאיזורים.