אתמול, במסגרת תצוגת PlayStation Showcase, קיבלנו הכרזות רבות על משחקים אקסלוסיבים של Sony כמו God Of War: Ragnarock ומשחק המשך ל-Marvel's Spider-Man, אך גם משחק חדש ומסקרן בשם Project Eve. בטריילר ארוך יחסית קיבלנו מידע על המשחקיות, האויבים, והעלילה של המשחק.

אז מה גילינו בטריילר? Project Eve מתקיים בעולם פוסט אפוקליפטי שמזכיר מאוד את NieR:Automata. הגיבורה הראשית Eve הייתה חלק מחוליה שניסתה להציל את כדור הארץ ממתקפה, אך נכשלה בכך. כעת היא נשבעה להציל את מה שנשאר מהאנושות.

במהלך הטריילר אנו רואים את Eve מסתובבת בין מגוון מקומות כמו רכבת תחתית, אך גם שטחים פתוחים ואפילו החלל החיצון. כל אחד מהמקומות נראה מעניין מאוד, ולפי הטריילר נראה כי נוכל לחקור את האיזורים הללו לעומק.

Project Eve

מבחינת המשחקיות, ראינו כי ל-Eve יש חרב שאיתה היא מביסה את האויבים. לפי הטריילר נראה כי ניתן לתקוף עם מתקפה מהירה או מתקפה כבדה שנראה שעושה יותר נזק לאויבים. אמנם נראה כי ל-Eve אין ארסנל נשקים רחב, אך הטריילר מרמז לכך שבמהלך המשחק נוכל לשדרג אותה ולתת לה אביזרים חדשים. מעבר לכך, נראה כי החרב שלה יכולה להגן מהתקפות ויריות של אויבים.

בנוסף לשימוש בחרב שלה, Eve יכולה להתמחק מאויבים בשניה האחרונה, כמו במשחקי Bayonetta, באופן שמאט את הזמן לכמה שניות. כך המשחק נותן הזדמנות לתקוף אותם בחזרה, דבר שמוסיף לאקשן. זאת ועוד, Eve לא נמצאת בקרבות אלו לבדה, אלא מתלווה ברובוט שמספר לה על אויבים מתקרבים ועל האיזור שבו היא נמצאת. יתכן כי הרובוט יוכל לעזור לה גם בקרב עצמו, למרות שלא ראינו רמז לכך.

פיצ'ר חדש ומעניין שראינו בטריילר הוא היכולת של Eve להשתמש בנשקים של האויבים נגד עצמם. כך למשל, בתחילת הטריילר רואים ש-Eve תולשת חלק מהאויב ומשתמשת בו על מנת לתת את המכה האחרונה, כשכל רגע כזה מלווה ברגע סימנטי אדיר שבהחלט מראה את היכולות הגרפיות של ה-PlayStation 5.

Project Eve

עם טריילר עמוס באקשן וקרבות, אויבים ענקיים וגרפיקה נהדרת, Project Eve בהחלט נראה כמו משחק ששווה לחכות בשבילו. לצערנו לא קיבלנו תאריך יציאה, אך אנחנו מקווים שנשמע עוד על המשחק הזה בהמשך.

Project Eve עתיד לצאת ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S ו-PC.