Blue Reflection: Second Light הוא משחק ההמשך של Blue Reflection, משחק תפקידים בסגנון שנמצא איפשהו בין משחקי אטלייר ופרסונה, אבל בתמה של ילדות קסם, כמו מאדוקה מג'יקה או סיילור מון. משחק ההמשך קיבל טריילר חדש שמראה עוד משחקיות, עלילה, וסיפור, כחלק מלייבסטרים יפני שהציג גם דמו משחקיות מלא.

המשחק החדש לא ממשיך בצורה ישירה את המשחק הראשון, אבל ממה שראינו בטריילרים עד כה, הדמות הראשית של המשחק הראשון, הינאקו שיראי (Hinako Shirai) תחזור למשחק החדש. לצידה, גם הדמות הראשית של האנימה Blue Reflection Ray, היורי היראהארא (Hiori Hirahara), תצטרף לצוות הדמויות השחיקות. ביחד עם הדמויות שכבר הוצגו ודמות חדשה נוספת שהופיעה בטריילר הזה בשם שיהו קאסוגה (Shiho Kasuga), נראה שהמשחק החדש מצד אחד יציע מבחר של דמויות, ויתן חוויית all-stars שבה כל הדמויות הגדולות מהפרקים הקודמים מתאחדות יחד, שזה די מגניב.

בשונה מהמשחק הקודם, נראה ש-Blue Reflection: Second Light יקח כיוון שדומה ל-Atelier Ryza, דרך קרבות בזמן אמת, בשונה מהקרבות בתורות שהיו במשחק הקודם. הדמויות שלנו יוכלו לבצע פעולות על גבי ציר זמן מתקדם, ונוכל להעניק להן פקודות חדשות בכל פעם שהן מסיימות את ההתקפה הקודמת שלהן. בנוסף לזה, אנחנו רואים שהדמויות ישנו צורה בזמן קרב, ויהפכו לילדות קסם עוצמתיות, מה שיעניק למשחק אווירת פאוור-ריינג'רס וגיבורי על שאני חושב שתהיה מאוד כיפית.

blue reflection second light combat

לצד מערכת הקרבות, המשחק יציע גם מערכת יצירת חפצים שמזכירה במעט את מערכת היצירה של משחקי Atelier, ובנוסף נוכל ליצור רהיטים שנוכל להניח בבית הספר וללכת אליהם ביחד עם הדמויות השונות כדי לחזק את הקשר שלנו איתן. בלייבסטרים היפני הראו איך הדמויות יעניקו לנו משימות, שהשלמה שלהן תעניק להן נקודות טאלנטים שיפתחו עבורן יכולות חדשות לקרב.

באופן אישי, הייתי קצת סקפטי לגבי המשחק הראשון לפני ששיחקתי בו, אבל בסופו של דבר נהניתי מהאווירה, הדמויות, ומערכת הקרב שלו עד מאוד. לכן אני בהחלט מתרגש לקראת משחק ההמשך.

Blue Reflection: Second Light צפוי להגיע ל-Switch, PlayStation 4 ומחשב ב-9 בנובמבר.