סדרת משחקי Xenoblade Chronicles הפכה לאהובה במיוחד בקרב שחקני Nintendo, כבר מהמשחק הראשון שיצא ל- Wii בשנת 2010. לאחר יציאת המשחק השני בסדרה בשנת 2017, ויציאת גרסה משופרת שרק משבחת את המשחק המקורי, כעת נראה כי המשחק השלישי בסדרה, Xenoblade Chronicles 3 מתקרב להגיע.

xenoblade 2

השמועה על כך החלה כשהמדבבת של מליאה (Melia), ג'נה קולמן (Jenna Coleman) השתתפה בפודקאסט ווידאו של מעריץ Xenoblade בשם Din’s Meteorite ובו הם דיברו בין היתר על הדרך בה היא קיבלה את תפקידה כנסיכה. במהלך הראיון היא אמרה כי היא מאמינה ש"הם עומדים לעשות עוד אחד". כשהכוונה היא למשחק נוסף בסדרת המשחקים הפופולארית. לאחר הסתייגות מסוימת היא אמרה כי "היא לא בטוחה שמותר לה להגיד את זה" דבר שבהחלט מאשר כי המשחק בפיתוח, או לפחות בתכנון.

אז איך קולמן ידעה שהמשחק השלישי בפיתוח? שמועות חדשות גורפות כי המשחק השלישי יהיה המשך ישיר של המשחק השני בסדרה, אך בו זמנית ישלב דמויות משני המשחקים הקודמים בסדרה. אנחנו מניחים כי לכל הפחות יופיעו הדמוית הראשיות של שני המשחקים הקודמים. לכן, סביר להניח כי גם Melia תהיה חלק מהמשחק, וכמובן תדע על כך.

בנוסף לכך, לפי מקורות נוספים המשחק החדש יוכרז כבר השנה, והוא נמצא בשלבים אחרונים של פיתוח על ידי המפתחת Monolith Soft שפיתחה את כל המשחקים בסדרה עד כה. המשחק היה אמור להיות מוכרז כבר בתחילת השנה, אך בגלל המגפה העולמית הוא נדחה, כמו משחקים רבים אחרים. יתכן אפילו שנקבל מידע על כך באירוע Nintendo Direct הבא, שלפי השנים הקודמות סביר שיתקיים במהלך ספטמבר.

עד שנדע האם השמועות על Xenoblade Chronicles 3, תוכלו לשחק את המשחקים הקודמים בסדרה שזמינים באופן אקסלוסיבי ל-Nintendo Switch. המשחק Xenoblade Chronicles: Definitive Edition שיצא בשנה שעברה הוא בעל סיפור מעולה וגרפיקה משודרגת, ששווה כל דקת משחק, ואף נחשב כאחד המשחקים האהובים עלינו בשנת 2020. גם המשחק השני Xenoblade Chronicles 2 זמין כעת ב-Switch.