Blue Reflection: Second Light קיבל היום טריילר חדש. המשחק מגיע מהיוצרים של סדרת Atelier, ומציע משחקיות דומה לפרסונה, אבל בתמה של Magical Girls עם אטמוספרה מרגיעה וצבעים יפהפיים.

Blue Reflection המקורי יצא ל-PlayStation 4, PlayStation Vita ו-PC. הוא משחק תפקידים יפהפה ומרגיע שבו אתם משחקים את הינאקו (Hinako), תלמידת תיכון ורקדנית בלט לשעבר. היא מקבלת כוחות של ילדת קסם (סטייל סאקורה לוכדת הקלפים) וצריכה להגן על בית הספר שלה ממפלצות ענקיות שתוקפות אותו, בעולם מקביל שמבוסס על רגשות חזקים.

המשחק המקורי היה מלא באלמנטים מרגיעים וחיוביים, כמעט ברמה תרפית, עם צבעים עדינים, מוזיקה מרגיעה, ואנימציות וצילומים איטיים ויפים.

היום קיבלנו טריילר ראשון למשחק הבא בסדרה, Blue Reflection: Second Light, או בשמו היפני Blue Reflection Tie, שבו נשחק דמות חדשה בשם אאו הושיזאקי (Hoshizaki Ao).

בשונה מהמשחק הראשון, שבו חיינו כל יום בחייה של הדמות הראשית הינאקו בעודה הולכת לבית ספר, כאן אנחנו לא ננהל חיים רגילים. אאו מוצאת את עצמה לכודה בעולם מקביל ללא זיכרון. ביחד עם בנות נוספות, שגם הן איבדו את הזכרון שלהן. אאו תצטרך למצוא את הדרך חזרה לעולם האמיתי, תוך כדי שהיא מעמיקה את הקשר שלה עם שאר הבנות, ובונה יחד איתן קומונה שבה הן יכולות לחיות יחד.

blue reflection second light combat

בעולם המקביל שבו המשחק מתרחש, אנחנו נמצא גם מפלצות, וכדי להלחם בהן, אאו ושאר הבנות יקבלו כוחות של ילדות קסם. לפי הטריילר והתמונות, נראה שהמשחק יציע קרבות בזמן אמת, בדומה ל-Atelier Ryza. דרך הקשרים שהבנות יבנו אחת עם השניה, הן ישיגו יכולות חדשות שיעזרו להן בקרבות.

לצד קאסט הבנות החדשות, מצטרפת גם הינאקו שיראי, גיבורת המשחק הראשון, שגם היא איבדה את הזכרון. בטריילר אנחנו רואים אותה נלחמת במפלצות, אבל לא נראה לי שהיא תהיה דמות שחיקה, אלא יותר תופיע לשם העברת המקל לגיבורה החדשה.

Blue Reflection: Second Light צפוי להגיע למערב (ובגלל זה יש לו שם מערבי). עוד לא ידוע מתי זה יקרה, אבל זה בהחלט יקרה. המשחק יוצא כחלק מפרוייקט גדול של המפתחת Gust להפוך את המשחק המקורי לפרנצ'ייז שלם, ובנוסף אליו משודרת סדרת אנימה בשם Blue Reflection Ray, וצפוי לצאת משחק למובייל ומחשב בשם Blue Reflection Sun.

Blue Reflection: Second Light עתיד לצאת ביפן ב-21 באוקטובר תחת השם Blue Reflection Tie. הוא צפוי להגיע ל-PlayStation 4, Switch ומחשב. זו הפעם הראשונה שהמשחק מגיע לסוויץ', ומעניין אם גם המשחק הקודם יזכה להגיע לשם.