הסדרה Avatar: The Last Airbender הפכה עם השנים לאהובה במיוחד בקרב הצופים, גם 16 שנים לאחר עליית הסדרה לאוויר. לאחר 3 עונות מוצלחות, סדרת ספינאוף בשם The Legend of Korra שממשיכה את סיפורה של האווטאר החדשה קורה, וסרט לייב אקשן שאסור לדבר עליו בקרב מעריצי אווטאר, השבוע יוצרי הסדרה מייקל דימרטינו (Michael DiMartino) ובריאן קונייצקו (Bryan Joseph Konietzko) רמזו על הרחבת היקום הסדרה.

הרמיזה המדוברת התרחשה בפודקסט שבו שני היוצרים משתתפים בשם Avatar: Braving the Elements. בפודקאסט זה, המדבבים של קורה והנסיך צוקו צופים מחדש בפרקי הסדרה ולאחר מכן משוחחים עליהם. בפודקאסט האחרון אמר אחד היוצרים כי הם מתכננים: "תוכנית שאפתנית מאוד, רב שכבתית, שתחקור את ההיסטוריה והעתיד העשירים של עולם האווטר". דימרטינו הוסיף על כך ואמר כי: "יש לנו את כל הרעיונות ובאופן אידיאלי אנחנו נגיע, לאורך השנים, לחקור את כולם ולהכין אותם, אבל זה ייקח קצת זמן".

הרמיזה על תוכן חדש בעולם של Avatar: The Last Airbender אינה ידיעה חדשה, ובעבר היו נסיונות להקים לתחיה את עולם האווטאר. הניסיון הראשון התרחש בשנת 2018 בה הוכרז כי יוצרי הסדרה ישמשו כמפיקים ראשיים בסדרת לייב אקשן של נטפליקס. אך שנתיים לאחר מכן, השניים הודיעו ברשת החברתית כי הם התפטרו בגלל חילוקי דעות עם היוצרים של סדרת הלייב אקשן.

בשנה שעברה, קיבלנו מידע ממשי יותר, כאשר יוצרי הסדרה הודיעו כי הם מקימים סטודיו חדש בשם Avatar Studios שיהווה תת סטודיו לניקלודיאון. כך או כך, חדשות על הרחבת היקום של אווטאר בהחלט מרגשות אותנו ואנחנו נשמח לשמוע עוד פרטים. למרות שמי יודע, אולי נצטרך לחכות 100 שנה עד שהאווטר יתגלה שוב. ולא אנחנו לא מדברים על המשחק Avatar: Frontiers of Pandora שהכורז על ידי יוביסופט ב-E3.

אם עדיין לא ראיתם את הסדרה המצוינת Avatar: The Last Airbender ואת הספינאוף שלה The Legend of Korra למה אתם מחכים? אנחנו מבטיחים שלא תתאכזבו ותזכו לחוות את אחת הסדרות הטובות שנוצרו. הסדרה זמינה לצפייה עכשיו בערוץ ניקלודיאון ואולי בתקווה גם בנטפליקס מתישהו…