הרחבת יקום הסדרה Avatar: The Last Airbender ממשיכה. לאחר שיוצרי הסדרה רמזו כי הם מעוניינים לחקור את ההיסטוריה והעתיד של הסדרה, לפי דיווח חדש, הדמויות הראשיות של סדרת הלייב-אקשן המצופה של Netflix לוהקו. לפי הדיווח, לוהקו השחקנים של 4 הגיבורים הראשיים: אנג, קטרה, סוקה והנסיך צוקו.

avatar the last airbender

הדיווח הופיע לראשונה באתר חדשות מיוחד לסדרה, אך לפי שעה, הידיעה טרם אומתה על ידי Netlifx. לפי הדיווח, החשד לליהוק נובע מפני שכל ארבעת השחקנים התחילו לעקוב אחד אחרי השני באינסטגרם ביממה האחרונה, מה שמראה כי הם ככל הנראה עובדים יחדיו. כמו כן, מספר עובדים שכבר הכריזו כי יעבדו על סדרת הלייב אקשן, התחילו לעקוב אחרי השחקנים הצעירים מה שמחזק את השמועה.

אז מיהם ארבעת השחקנים שיכנסו לנעליהם של הכשפים ב-Avatar: The Last Airbender? מדובר בשחקנים צעירים ואלמוניים למדי. בתור אווטאר אנג, ככל הנראה לוהק השחקן גורדון קורמיר (Gordon Cormier), בתור כשפית המים קטרה לוהקה ככל הנראה קיאוונטיאו טרבל (Kiawentiio Tarbell), בתור אחיה של קטרה, סוקה, לוהק איאן אוסלי (Ian Ousley) ובתור הנסיך צוקו לוהק דאלס ליו (Dallas Liu). בנוסף לכך, באתר המדובר צוין כי הצילומים יחלו בנובמבר השנה בעיר ונקובר שבקנדה ויסתיימו במאי 2022.

התמונה באדיבות אתר AVATARNEWS

סדרות המבוססות על משחקים או סרטים הן כבר הרבה זמן דבר חם, אבל במיוחד בתקופה האחרונה, ואנו רואים אדפטציות רבות של משחקים לסדרות. הדוגמה הבולטת לכך היא כמובן הסדרה המצופה של HBO המבוססת על המשחק המצוין The Last of Us ובה כבר הוכרזו באופן רשמי השחקנים הראשיים. גם הסדרה The Witcher, המבוססת על הספרים ומשחק המחשב המצויין (אבל בעיקר על הספרים), מקבלת עונה שניה שאמורה לעלות בחורף השנה.

כאמור, כרגע עדיין מדובר בשמועה, לכן צריך לקחת את חדשות אלו בהסתייגות. למרות זאת, בהחלט יהיה מעניין לראות את סדרת הלייב-אקשן החדשה של Netflix, במיוחד לאחר הכישלון הקופתי של הסרט שיצא בשנת 2010, שעד היום מקבל שנאה רבה מקרב מעריצי הסדרה. כולנו תקווה ש-Netflix למדו מכך, ויפיקו סדרה איכותית ומעניינת. אם לא, תמיד נוכל להישאר עם הסדרה המצוירת והנוסטלגית.