AGON PRO AG254FG הפתיע אותי מעט, שכן מדובר במסך גיימינג רציני מאוד, אך בגודל של 24.5 אינץ' בלבד. למרות זאת, אין זו הפעם הראשונה ש-AOC נתנו בראש עם מסך קטן, וזה האחרון מגיע עם נתונים חזקים במיוחד; עם קצב ריענון מדהים של 360Hz, לוח IPS, שילוב טכנולוגיות G-sync ו-Reflex Latency של Nvidia ו-HDR 400, המסך הזה עשוי לתת חווית משחק מושלמת ואימרסיבית במיוחד.

AGON PRO AG254FG מגיע עם עיצוב ייחודי ושונה מהמסכים הרגילים שאי פעם סיקרתי; יש בו שילוב מעניין של RGB ותוספת של מסגרת שלוש צדדים שמטרתה להפחית צלליות ובוהק ממקורות אור חיצוניים, ולהבטיח איכות משחק ללא פגם.

התוספת איננה חובה, וניתן להחליט שלא להשתמש בה, ואף לחבר מספר מסכים כאלה בשורה; המסגרת הבסיסית דקה ביותר והחיבור ירגיש כמעט כאילו מדובר במסך אחד שלם. נוסף על כך, ניתן לשחק עם הזווית של המסך שתתאים גם לצרכים שאינם בהכרח גיימינג.

פיצ'ר מעניין שיש למסך הזה בעיניי, הוא ארבע חיבורי USB המאפשרים לקשר את העכבר והמקלדת ישירות אל הצג. יש במסך גם רמקולי סטריאו בעוצמה של 5W ובטכנולוגיית DTS המקנים צליל מושלם בשימוש יום יומי ללא צורך באוזניות, כך טוענת AOC.

בנוסף לכל אלו, תינתן לנו השחקנים אפשרות לבחור מבין 6 מצבי משחק שונים כאשר שלושה מתוכם ניתנים להתאמה והגדרה אישית על ידי המשתמש. התאמה מוצלחת בין איכות המסך למשחקים שנשחק בעזרתו תתרום רבות לחווית הגיימינג.

המסכים הראשונים מדגם ה-AGON PRO AG254FG יהיו זמינים בחודשים הקרובים. שימו לב, נכון לעכשיו ניתן יהיה להשיג אותם בהזמנה מראש בלבד ובמחיר מומלץ לצרכן של 3999 ש"ח.