היצרנית AOC שממש לאחרונה השיקה את המותג החדש שלה, AGON, מביאה לנו שני מסכי 49 אינץ' קעורים מדגמי ה-AOC Gaming שלה, ה-AG493QCX וה-AG493UCX2. מדובר בשני מסכי גיימינג חדשים וגדולים במיוחד שעתידים לצאת ממש בקרוב לשוק הישראלי תחת המטרייה של AGON by AOC.

על פי היצרנית המסכים מיועדים לפנות בעיקר לגיימרים תחרותיים וליוצרי תוכן בעולם הגיימינג. AOC מבטיחה כאן איכות בלתי מתפשרת הן בחווית המשחק והן ביצירת התוכן. שני הדגמים אומנם באותו הגדול אך עם הבדלים קלים; AG493UCX2 מגיע עם קצב ריענון של 165Hz ויכול לבצע הפרדה השווה לשני מסכי 27" בנראות והפרדה של 5120X1440 DQHD. למרות הייעוד לגיימינג, ניכר שיש כאן גם התחשבות בשימושים משרדיים או ביתיים יותר.

המסך השני, AG493QCX מגיע עם קצב ריענון מעט נמוך יותר, של 144Hz. גם המסך הזה יכול לבצע את החלוקה השווה לשני מסכי 27", אך הפעם עם רזולוציה של 3840X1080 FHD. שני הדגמים מגיעים עם פאנל VA ועם עיצוב ללא מסגרת כך שהרוחב יהיה מורגש במיוחד.

ממש לאחרונה סיקרתי מסך גיימינג קעור 32" של החברה, ולמרות שהייתה זו החוויה הראשונה שלי עם מסך קעור, מאוד התרשמתי ממנו. כמובן שהמסכים החדשים האלו, מעבר לגודל שלהם, אמורים לספק חוויה גבוה יותר מזו שהייתה לי אז. מעניין יהיה לראות אותם בפעולה שכן מדובר בשני מסכים איכותיים למראה עם דגש רציני על חווית משתמש וחווית משחק גבוה במיוחד.

שני המסכים המפלצתיים מבית AGON by AOC יגיעו ממש בחודשים הקרובים לשוק הישראלי והעלות המומלצת לצרכן היא בין 3699 ש"ח ל-4999 ש"ח, בהתאם לדגם הנרכש.