ה-AOC C32G2ZE הוא מסך 32" המיועד לגיימינג, רחב בצורה מופלאה, ומעניק חווית משחק חלקה במיוחד. 240Hz וחווית צפייה, עבודה ומשחק מענגת במיוחד.


זו לא הפעם הראשונה שאני בוחנת מסכים של AOC, אבל הפעם מדובר על את אחד המסכים המרשימים שאי פעם קיבלתי לידי – ה-AOC C32G2ZE ששייך לדור השני של מוצרי ה-G Line של החברה. הוא סיפק חוויה מרשימה של משחק אך גם שימוש נוח ויעיל לעבודות יומיומיות יותר תודות לגודל העצום של המסך.

שילוב מוצלח של גודל וטכנולוגיה

כן, מדובר במסך די גדול של 32" והוא גם קעור. לא יצא לי אף פעם לבחון מסך קעור שכזה קודם לכן וחששתי שאולי זה לא יהיה מתאים כל כך לגיימינג אבל אני מודה – טעיתי בענק. הזווית הזאת שלו, גורמת למרקע להראות עמוק וחד יותר ובכך לגרום לחוויה להתעצם למעשה. הכל חלק וברור, ניתן לנצל את הגודל המרשים גם למגוון משימות במקביל ואיזה תענוג זה לשחק עליו.

נוסף לגודלו, הוא מגיע גם עם פאנל VA ועם קצב רענון מרשים במיוחד של 240Hz. חווית צפייה של Full HD (או – 1080p) וכמובן שכמו כל מסך גיימינג שמכבד את עצמו הוא מגיע עם טכנולוגיית ה-FreeSync של AMD. הן בשימוש לעבודה יומיומית, והן למשחקים שהרצתי עליו הוא נתן חוויה וביצועים מופלאים.

המסך עצמו מגיע עם רגלית הרכבה שקל מאוד לחבר עם כמה קליקים פשוטים והברגה שאינה מצריכה שום כלי. הרגלית מונחת בצורה מופתית על השולחן מבלי להפריע או לתפוס מקום. זה משהו שאני מאוד מעריכה במסכים של חברת AOC – הרגליות מרגישות חזקות במיוחד, אבל לא גוזלות משטח השולחן יותר מהמינימום ההכרחי.

המסך מגיע עם חיבור חשמלי סטנדרטי כמובן (ללא מקור כח חיצוני), שני חיבורי HDMI 2.0 חביבים בחלקו האחורי מתחת לרגלית ולידם חיבור נוסף של DisplayPort 1.2. בנוסף לחיבורים עצמם, המסך כמובן מגיע עם כבל אחד מכל סוג. בחלק התחתון של הפאנל תוכלו למצוא את הכפתורים שאיתם תוכלו לשנות את ההגדרות של המסך. לשם כך, הממשק של AOC הוא נוח ומותאם לסוגי משחקים שונים ומגוונים, ומאפשר שינוי הגדרות בצורה נוחה ופשוטה.

נוחות בשימוש ומראה חיצוני

ה-AOC C32G2ZE נשען על רגלית חביבה שאינה תופסת מקום ובנוסף לכך מאפשרת להזיז את המסך קדימה ואחרונה להתאמת הנוכות למשתמש. אין אפשרות להעלות אותו למעלה במידה ונרצה וגם לא להזיזו לזוויות שונות. במסכים אחרים הייתי אומרת שזה חיסרון מסויים אך לא עם המסך הזה.

כפי שציינתי בקצרה מעלה, יש אפשרות להגדיר למסך הגדרות גיימינג מובנות המתאימות לסוגי משחקים שונים. אחד החביבים עליי ביותר והמתאים ביותר לסיגנון המשחק שלי הוא כמובן FPS. בנוסף אליו תוכלו כמובן למצוא גם Racing, RTS, Gamer1/2/3 והגדרות מובנות נוספות, שישנו את המסך ואת הגדרותיו להתאים לצורת המשחק הרלוונטית אותו תבחרו, ולסגנון המשחק שאתם משחקים.

המסך עצמו, מעוצב בחן עם הצבעים שחור ואדום אך אין זה צעקני אלא בוגר ואלגנטי. הוא משתלב יפה על שולחן שחור (שבמקרה יש לי בחדר הגיימינג שלי) ולא צועק בנוכחות שלו. הפאנל שלו לא מכסה את המסך כולו, בעיקר את חלקו התחתון וצדדיו וחלקו העליון ללא כיסוי כך שהוא נראה רחב יותר.

אקשן בלתי מתפשר

על המסך המופלא הזה, בחרתי להריץ מספר בדיקות, כמו שאני בדרך כלל עושה. צפיתי בכמה סירטונים נחמדים, כמו הסרטון שמסביר איך להשיג לעצמכם סילביון בפוקימון גו בכיכובי, או סתם סירטוני טבע ופשע אמיתי. מעבר לגיימינג וסרטונים, המסך שימש אותי גם לעבודות משרדיות שוטפות, כמו לדוגמה כתיבת הכתבה הזאת.

שיחקתי עליו מספר רב של משחקים, רובם בעלי גרפיקה מהטובות שיצאו בשנים האחרונות כגון Star Wars Jedi Fallen Order האהוב עליי, Cyberpunk 2077 שעליו עשיתי ביקורת ועוד. בזכות ה-240Hz חווית המשחקים הייתה יוצאת מן הכלל עם תנועה זורמת במיוחד (יותר פריימים = יותר כיף).

על הנפה של לייטסייבר, כל רכיבה במהירות מוגזמת, הכל היה כל כך משודרג ומשופר תודות למסך הזה. הגודל שלו בשילוב מופתי עם העובדה שהוא כעור הפכו את חווית המשחק לאולטימטיבית והוסיפו מימד מעניין של אימרסביות מסויימת למשחקים ולקרבות שבהם.

AOC C32G2ZE – גדול ומרשים

ללא ספק הגודל והקעירות של ה-AOC C32G2ZE הרתיעו אותי בהתחלה, אבל אחרי ההלם הראשוני – הם הפתיעו לטובה. המעבר ממסך שטוח למסך קעור הוא בהחלט מעבר שיכול להלחיץ גיימרים, אבל אני פה לומר לכם שאין ממה לפחד, ושיש סיבה שהמסכים הקעורים תופסים נפח גדול מהמכירות, כי הם פשוט נוחים וקל ביותר להתרגל ולהנות מהם.

המסך נתן ביצועים מופלאים והריץ משימות ומשחקים בקצב מסחרר ואיכות מדהימה, גם מבחינת איכות התמונה וגם מבחינת נוחות השימוש במסך עצמו (הכפתורים, המעמד, המראה…), וקצב הרענון של 240Hz מספק חוויה מעניינת במיוחד עם תנועה חלקה במיוחד של דמויות ואלמנטים.

למי מאיתנו שמחפש מסך גדול ולא כל כך בטוח האם לקחת מסך קעור, ה-AOC C32G2ZE ללא ספק מסך ששווה את ההשקעה והוא מספק חוויה עוצמתית ואפילו קצת מרגשת.

המסך AOC C32G2ZE סופק ע"י נציגות AOC בישראל