סוף סוף קיבלנו טריילר חדש של Elden Ring, המשחק החדש של From Software שידועים בעיקר בזכות סדרת Dark Souls (וגם משחק האימה Kuon).

אני יודע שאתם לא תקראו מילה ממה שיש לי לספר לכם עד שלא תראו את הטריילר בעצמכם.

זה… הרבה. בהחלט יותר ממה שציפיתי לראות בטריילר אחד. הוידאו נותן לנו טעימה קטנה מהסיפור והעולם של אלדן רינג – עולם וסיפור שנבנו על ידי הידטאקה מייאזקי (Hidetaka Miyazaki), היוצר של סדרת משחקי דארק סולז, יחד עם ג'ורג ר. ר. מרטין (George R. R. Martin), יוצר סדרת הספרים שיר של אש וקרח.

נוכל לחקור ולשחק בעולם הזה לבד או אונליין עם חברים, ברגל או על גב סוס. נוכל גם לעצב את הדמות וסגנון המשחק שלנו כראות עינינו בדומה למשחקים אחרים של From Software. בכלל, קל מאוד לזהות שמדובר באותם מפתחים של Dark Souls, Bloodborne ו-Demon Souls שזכה לחידוש לפס5 ממש לא מזמן.

לדוגמה, הקרב נראה כמו שילוב של Dark Souls ו-Bloodborne, כלומר מהיר אבל עדיין מבוסס על הגנה והתחמקות. אבל הוא עדיין קשה וקטלני, ואני בטוח שהבוסים המטורפים שרואים בטריילר יכסחו אותי מלא. גם השם של דמות השחקן, The Tarnished (או "המוכתם" בעברית) מאוד מזכיר שמות כמו Ashen One או Chosen Undead ממשחקים אחרים של המפתחים.

Elden Ring

ניתן גם לראות את ההשפעות של מרטין במשחק. העולם נראה הרבה יותר פנטסטי ממה שהייתם מצפים, ונראה שיש דגש גדול יותר על דמויות וסיפור. לפי ההודעה הרשמית מטעם המפיצה Bandai Namco:

"שחקנים יצאו למסע לרוחב עולם שטוף דם ותעתועים שנובעים ממגוון דמויות שמעוניינות לעזור או לפגוע בהתקדמות השחקן, יריבים עם סיפור רקע עמוק, ויצורים מאיימים. במהלך הרפתקאותיהם, שחקנים יחליטו על גורל הארץ המקוללת הזו על ידי כך שייפרמו את הסודות והאגדות שממלאות אותה."

בגדול, זו דרך מפונפנת לומר לנו שהפעם לא נצטרך לחפור מאוד עמוק כדי למצוא את הלור של המשחק, והיא תהיה חלק חשוב מהחוויה.

אלדן רינג

ואם מדברים על חפירות – אני בטוח שמעריצי משחקי סולז כבר חופרים בטריילר של אלדן רינג ושולפים כל פיסת מידע אפשרי ממנו. אתם מוזמנים לשתף אותנו במה שאתם מוצאים בדף הפייסבוק או בקבוצת הקהילה שלנו.

Elden Ring ייצא ב-21 בינואר, 2022, על הפלייסטיישן 5, אקס בוקס סיריס X, והמחשב האישי. אם עד אז עוד לא תרכשו קונסולה חדשה, תשמחו לדעת שהמשחק יהיה זמין גם על הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן. ולא רק זה – אם תקנו אותו על אחת הקונסולות של הדור הקודם, תקבלו שידרוג לדור החדש בחינם, ביום שכן תעשו את הקפיצה.