אז בצמוד לטריילר המשחק החדש שיצא ממש היום, EA ו-DICE משחררים לנו עוד פרטים על משחק היריות הכי אמביציוזי של השנים האחרונות, Battlefield 2042.

עולם המשחק עומד על סף מחסור גלובלי במזון, אנרגיה ומים נקיים. עשרות מדינות ברחבי הגלובוס קרסו ויצרו את משבר הפליטים הגדול ביותר בתולדות ההיסטוריה האנושית. בתוך משבר זה, ארצות הברית ורוסיה גוררות את העולם למלחמה כוללת. מומחי לחימה ברחבי העולם מצטרפים לשני הצדדים ולא נלחמים למען שום צד, אלא למען עתיד האנושות על פני כדור הארץ.

Battlefield 2042 מונע על ידי טכנולוגיה חדישה שדוחפת את יכולות החומרה מהדור החדש עד הקצה, ומציב את השחקנים בחוויה עתידנית (ודי קרובה) הכוללת את סימן ההיכר של הזכיינית המדוברת – הרס מפת משחק קיצוני. בנוסף להרס המשודרג, וכפי שכבר נחשף לנו, המשחק יכיל אפשרות חדשה של 128(!) שחקנים בקרב אחד, לעומת 64 שחקנים בכותרים הקודמים. אם זה לא ניצול חכם של חומרת הדור החדש, אני לא יודע מה כן.

הפעלת אירועים בזמן אמת ועיצוב מחדש של שדה הקרב וצורת הלחימה של השחקן מעצימה את חווית הקרב; נשקים, רכבים וגאד'טים חדשים יעניקו לשחקנים חופש האסטרטגי גדול ויאפשרו להם ליצור רגעים שלא מביישים סרטים הוליוודים.

ב-Battlefield 2042 השחקנים צפויים להכנס לנעליהם של המומחים (specialists), סוג חדש לגמרי של חיילים. בהשראת ארבעת הקלאסים (classes) המסורתיים של Battlefield, המומחים יצוידו באפשרויות הלחימה הייחודיות שלהם וביכולות מיוחדות. בנוסף, תוכלו להתאים את הציוד האישי שלכם בצורה מלאה, ותהיה לכם גישה לארסנל חדשני ומגוון של כלי נשק, ציוד וכלי רכב בהם תוכלו להשתמש באופן חופשי בקרב.

עד כה, ידוע על שלושה מצבי משחק: ה-All-Out Warfare שמקבל שיפור בומבסטי לעד 128 שחקנים, Hazard Zone, מוד חדש בפיתוח Dice שכעת אין פרטים עליו ומצב משחק שלישי שיוכרז על ידי EA בכנס EA Play שיתרחש ב-22 ליולי, 2021.

יש לציין שבעוד ששחקני המחשב וקונסולות הדור החדש יוכלו לנצל את אופציית ה-128 שחקנים בקרב החדשה, משתמשי הדור הקודם (PlayStation 4 ו-Xbox One) יוגבלו ל-64 משתתפים, עקב מגבלות החומרה.

תוכלו להזמין כבר עכשיו את Battlefield 2042 בהזמנה מוקדמת. המשחק יגיע אלינו ב-22 באוקטובר, 2021 ויהיה זמין על PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One ועל המחשב האישי.