יצרנית מסכי הגיימינג ואביזרי המחשב AOC, משיקה מוצר גג חדש: AGON by AOC. תחת המותג החדש יתאחדו מסכי הגיימינג הקיימים של AOC ואביזרי המחשב, וגם יתרחב סל המוצרים לטובת גיימרים באשר הם. על פי היצרנית, המותג החדש, AGON by AOC, יספק חוויה לגיימרים בכל הרמות, הכישורים והז'אנרים האהובים עליהם.

החזון של החברה עם המותג החדש היא להיכנס עמוק יותר לתוך הגיימינג ובפרט לגיימינג התחרותי מאחר ובעיניה תעשיית המשחקים והתחרויות מהווים שוק טכנולוגי מהצומחים בעולם. את זה היא תעשה בכך שהיא תייצר את כל המוצרים הנלווים, החל מעכברים ועד למסכים שמכוונים למשחקי מרוצים, MMORPG סימולציות או כל משחק שדורש קצב ריענון גבוה. מטרת העל של AOC היא להעלות את הרף הקיים בעולם המשחקים על ידי העלאת איכות חווית המשחק לכלל הגיימרים מסביב לעולם בעזרת מגוון רחב של מוצרים ייעודיים.

הסדרה הראשונה שתצא תחת המותג החדש תהיה סדרת מסכים חדשה, G3 series, שכוללת את AOC GAMING החדשה. יש חמישה מסכים חדשים בגדלים של 27", 32" ועד 34" המאופיינים בקימור, קצב ריענון של 165Hz ועיצוב חלק ללא שוליים. במסכי הסדרה יהיה גם בפאנל מסוג VA והם משלבים בתוכם גם את טכנולוגיית ה-Adaptive sync שמונעת קריעת תמונה ומבטיחה זרימה שוטפת של התצוגה.

יצא לנו לסקר כמה וכמה מוצרים מבית AOC, בעיקר מסכים נהדרים, וניכר שהם עושים את מירב המאמצים להתאים את המוצרים שלהם אלינו במטרה לתת לנו חוויות משחק אולטימטיביות. בתור מי שנהנתה מהמסכים של החברה, כמו למשל המסך הזה מהסדרה הקודמת G2 series, אני יכולה לומר שהם שמים דגש גדול על חווית המשתמש במוצרים שלהם.

כלל המסכים בסדרת G3 החדשה יהיו זמינים בחודשים הקרובים בשוק הישראלי במחירים נוחים יחסית לצרכן הנעים בין 1399 ש"ח ועד 2899 ש"ח בהתאם לדגם שתבחרו.