חברת Netflix שהיום כמעט אין אחד שלא מכיר רוצה לקבל עוד נתח משוק הסטרימינג, וממשיכה בכל הכוח לפתח משחקים. למעשה, מדובר בהשקה גדולה של מעל 100 משחקים. היעד הגדול של החברה הוא לאפשר לכם לשחק בכל מסך בו היא משדרת.

עד כה, בשנה האחרונה פחות או יותר, שחררה החברה כ-55 משחקים. אליהם יצטרפו השנה כ-40 כותרים וכ-70 כותרים נמצאים כעת בפיתוח יחד עם השותפים החיצוניים של נטפליקס. אוהבים תוכן מקור של נטפליקס? גם משחקים מהסוג הזה תוכלו למצוא בפיתוח – כעת ישנם 16 משחקים בעבודה על ידי הסטודיואים הביתיים של נטפליקס.

הז'אנרים שהחברה תציע יהיו מגוונים ויפנו לקהל יעד רחב, ותגדיל את המגוון הזה עם משחקים חדשים כל חודש. חלק מהמשחקים החדשים פותחו על ידי מפתחי אינדי, חלקם אתם כבר מכירים ואולי אף זכו בכמה פרסים, בקיצור – מעניין. בין הכותרים שאולי תהנו לשחק בהם יהיו Valiant Hearts: Coming Home ו-Mighty Quest: Rogue Palace, שניהם מבית Ubisoft.

כמו כן, כדי להגדיל את מעורבות הצרכנים בתכנים שלהם, תוכלו למצוא משחקים כמו Too Hot to Handle: Love is a Game, המבוסס על תוכנית ההיכרויות הפופולרית, Too Hot to Handle. מהנתונים שעלו עקב שחרור המשחק לצד עונה 4 של הסדרה, הקהל נשאר מעורב במהלך הירידה השבועית של פרקים במשחק. המשחק צפוי לקבל משחק המשך בהמשך השנה.

אז אם מיציתם את כל הסדרות שיש למנוי שלכם להציע, אולי פשוט… תתחילו לשחק?