את אירוע Ubisoft Forward, שנערך אמש, סגרה ענקית הגיימינג הצרפתית עם הפתעה: הצצה ראשונה למשחק החדש של אווטאר, או בשמו המלא: Avatar: Frontiers of Pandora.

מדובר במשחק שאמור ללוות את יציאתו של סרט ההמשך (הראשון מתוך שמונים) ללהיט הקופתי מ-2009 "אווטאר" של הבמאי / חוקר המצולות ג'יימס קמרון. גם את הסרט הראשון ליווה משחק מבית Ubisoft (סניף מונטריאול) בשם James Cameron's Avatar: The Game, משחק שזכה לשבחים מקיר לקיר… זה מה שהייתי אומר אם זה היה נכון.

אך אל חשש, כי על המשחק החדש עובדים האנשים מאחורי The Division – סטודיו Massive Entertainment (אשר עובדים גם על משחק ביקום "מלחמת הכוכבים", מה שאומר כי משחק נוסף של The Divison כנראה לא נראה בקרוב).

לפי הטריילר, המשחק יאפשר לנו לחקור בגוף ראשון את פנדורה, אותו ירח רווי מסתורין וחוצנים כחולים. מבחינה גרפית המשחק נראה מהמם, ומד הציפיות ממנו עולה כשלומדים כי המשחק עתיד לצאת (מלבד למחשב האישי) לקונסולות הדור הבא בלבד – Playstation 5 ו-Xbox Series X/S (וגם לגוגל Stadia ו-Amazon Luna. אנחנו מחוייבים מבחינה משפטית להזכיר אותם). ייתכן כי מה שהתחיל כסרט פורץ דרך מבחינה טכנולוגית יפרוץ כעת דרך דומה גם בעולם הגיימינג.

בכל אופן, כל הטוב הזה צפוי להגיע אלינו מתישהו בשנת 2022, כנראה סמוך ליציאתו של סרט ההמשך לאקרנים בדצמבר 2022.