כחלק מאירועי E3 2021, קיבלנו הכרזה למשחק ספינאוף חדש מעולם סדרת המשחקים האהובה Borderlands, בשם Tiny Tina's Wonderlands. המשחק יקח את הקונספט של ההרחבה האהובה מהמשחק השני ויפתח אותו למשחק שלם.

Tiny Tina's Wonderlands הוכרז השבוע וניכר על פי השם והטריילר שהוא כמובן מתרכז בדמותה של יצרנית הפצצות המטורללת, טינה. המשחק משלב בתוכו פנטזיה ומתבסס על הרחבה שיצאה במקור למשחק השני בסדרת משחקי Borderlands בשם Tiny Tina's Assault on Dragon Keep. בהרחבה טינה העבירה לקבוצת הגיבורים משחק מבוכים ודרקונים, שאותו זכינו לשחק מגוף ראשון. ההרחבה זכתה לאהדה רבה בקרב קהל המעריצים, ועכשיו המפתחת נותנת לנו משחק באורך מלא שמבוסס על הקונספט המצליח שלה.

המשחק לא מחייב שום ידע מקדים והוא עומד בזכות עצמו עם הסיפור והדמויות שלו. כלומר, גם אם לא שיחקתם מעולם בסדרת המשחקים בעולם של Borderlands המשחק הזה עדיין יהיה מהנה וכיפי עבורכם.

אז על מה המשחק בעצם? מדובר במשחק פנטזיה והרפתקאות בעולם שבו יש קסם, חרבות וכמויות אדירות של נשק חם. זה משחק יריות ואוצרות כמו שאר משחקי הסדרה, אבל הפעם מבטיחה המפתחת Gearbox Software שיש טוויסט עלילתי גדול. והחלק הכי מטורלל? טינה הקטנה שולטת בכל עולם המשחק ולמעשה בחוויה כולה, בתור ה-Dungeon Master שלנו, כי כל המשחק עצמו הוא בעצם הרפתקת מבוכים ודרקונים שהיא מעבירה לנו.

תהיה לנו האפשרות לעשות קסטומיזציה לדמות שלנו, שזה פיצ'ר שלא היה קיים קודם לכן בסדרה (פרט לראש וצבעים, שזה ממש בקטנה), ואני באופן אישי סקרנית לדעת איך זה יתבצע וכמה רחוק זה יכול לקחת אותנו במשחק והחוויה.

אנחנו נשחק דמות שבנינו בעצמינו, אך לא נשחק לבד כמובן – יתלוו אלינו מספר דמויות נוספות, כי בכל זאת מדובר במשחק קואופ כמו Borderlands. בינתיים שמענו רק על שלוש; קפטן ולנטין (Captain Valentine), פרייט (Frette) שהוא רובוט, וטינה הקטנה בכבודה ובעצמה. לא הרבה ידוע על הדמויות ולכן כמובן שנמשיך לעקוב.

בנוסף לדמויות עצמן, נחשף כי למשחק יצטרף קאסט כוכבים שידבב את הדמויות השונות במשחק, ביניהם אנדי סאמברג (Andy Samberg) המוכר מ-Brooklyn Nine-Nine, ויל ארנט (Will Arnett) שאתם עשויים לזהות בתור המדבב של BoJack Horseman, ווונדה סייקס (Wanda Sykes) שמוכרת בתור קומיקאית מוצלחת גם כן. עם קאסט חזק כמו זה, רואים ש-Gearbox Software בהחלט מתכננים להשקיע משאבים רבים במשחק והוא לא סתם הולך להיות "כותר ביניים" עד שיוצא Borderlands 4 או משהו כזה.

אני ממליצה בחום למי מכם שלא מכיר את סדרת משחקי Borderlands לשחק בהם, אבל כמובן שזה לא חובה. המשחק הזה הינו נפרד מהסדרה רק מתקיים בערך בעולם שלה.

Tiny Tina's Wonderlands עתיד לצאת בתחילת 2022 ל-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One ו-Xbox Series X ולמחשב דרך Epic ו-Steam.