המשחק Horizon Forbidden West הוא בהחלט אחד ממשחקי ההמשך המצופים של שנת 2022. ההתלהבות רק התחזקה לאחר שקיבלנו טריילר ותאריך יציאה – פברואר שנה הבאה.

עד ליציאת המשחק, המפתחת Guerrilla Games להחליטה לפרסם בבלוג של פלייסטיישן פרטים נוספים אודות גיבורת המשחק אלוי, אווירת המשחק, והנשקים החדשים שיופיעו במשחק ההמשך.

Horizon Forbidden West

לפי המפתחים, משחק ההמשך מתרחש כחצי שנה לאחר עלילת המשחק הראשון. אלוי מטיילת למערב ארה"ב על מנת לחקור מחלה חדשה ומסתורית אשר ממשיכה את קו העלילה של המשחק. במהלך המשחק היא תכיר שבטים חדשים כמו גם מכונות חדשות או כאלה שכבר ראינו כבר במשחק הראשון. בטריילר ראינו שגם דמויות מהמשחק הראשון יופיעו במשחק ההמשך כמו אחד מחבריה הנאמנים של אלוי, ארנד (Erend).

"עלילת Horizon Zero Dawn מסתיימת כאשר העבודה חצי גמורה" אומר במאי המשחק בסטיאן רמיסס (Bastien Ramisse). "סכנה אחת הובסה, אך סכנה אחרת מופיעה כמגפה שמתפשטת בעולם", וזהו תפקידה של אלוי להבין כיצד למנוע אותה."

ומה מבחינת אלוי עצמה? המפתחים מסבירים כי בתחילת המשחק אלוי תהיה כפי שכולנו הכרנו אותה במשחק הראשון, אך האויבים החדשים שניצבים בפניה יכרחו אותה להשתנות. רמיסס מוסיף כי אלוי בנויה על מנת להתאים לכל סוגי השחקנים: אלו שרוצים להילחם, לחקור את העולם, להכיר שבטים חדשים, או פשוט לטייל.

כידוע, המשחק עתיד לצאת לפלייסטיישן 5, אבל גם לפלייסטיישן 4. למי שדואג שמה הגרסה לדור הקודם תפגע איכשהו בזו של הדור החדש – הסירו דאגה מליבכם. המשחק יעמיד במבחן את היכולות של הפלייסטיישן 5 הן מבחינת גרפיקה והן מבחינת זמני הטעינה. כחלק מהבלוג החדש שפורסם, המתפתח נתנה לנו מבט מקרוב במודל החדש של אלוי, שנראה מפורט מאי פעם. רק תסתכלו בתמונות למעלה ותגידו לי שהן לא צועקות "הדור הבא."

ומה לגבי אנשים שלא הצליחו לשים את ידיהם על הקונסולה הנחשקת? המפתחים מסבירים שגם בעלי פלייסטיישן 4 יכולו להינות מהמשחק: "זה מאוד חשוב לנו כאולפן להבטיח לשחקני PlayStation 4 חוויה סוחפת לא פחות מלשחקני PlayStation 5."

זהו בהחלט לא דבר טריוואלי. ראינו משחקים שיצאו במיוחד ל-PlayStation 5 כמו Ratchet and Clank, Returnal וגרסת הבמאי של Ghost of Tsushima. ככל הנראה שהגרפיקה על הPS4 לא תהיה חלקה כמו בקונסולות הדור החדש, אבל משמח לשמוע שהמפתחים עדיין שמים דגש על שתי הקונסולות.

Horizon Forbidden West עתיד לצאת ב-18 בפברואר ל-PlayStation 4 ול-PlayStation 5. עד ש-Forbidden West יצא, תוכלו לשחק במשחק הראשון והמצויין על ה-PlayStation 4, PlayStation 5, ועל המחשב האישי.