משחק ההמשך המצופה Horizon Forbidden West הוצג לראשונה בשנה שעברה, כולל טריילר משחקיות יפהפה ומעניין, אך לצערנו נדחה בעקבות המגפה העולמית. אתמול, במסגרת אירוע הפתיחה של Gamescom 2021, המפתחים ב-Guerilla Games הודיעו על תאריך היציאה.

ההכרזה על תאריך היציאה הרשמי של Horizon Forbidden West הגיעה במהלך אירוע הפתיחה של Gamescom, שבמהלכו הכריזו כי המשחק עתיד לצאת ל-PlayStation 4 ול-PlayStation 5 ב-18 בפברואר.

בנוסף, כמה שעות לפני כן, החברה פרסמה בטוויטר כי המשחק הקודם, Horizon Zero Dawn, קיבל עדכון חדש שיאפשר לו לרוץ על 60 FPS וברזולוציית 4K על גבי ה-PlayStation 5. העדכון הזה זמין כבר עכשיו בחינם לכל בעלי המשחק, זאת בניגוד למשחק Ghost of Tsushima שהשדרוג שלו לקונסולת הדור הבא הינו בתשלום.

אז מה מצפה לנו במשחק ההמשך? מבחינת האווירה אנחנו רואים שינוי משמעותי מהמשחק הראשון כשמשחק ההמשך לוקח אותנו למערב ארה"ב, במקום הערבות של קולורדו. בנוסף לכך, עוד בטריילר הראשוני ראינו כי לאלוי תהיה מסיכת צלילה שתאפשר לה לשחות מתחת המים ולגלות עולם חדש ומעניין. בטריילרים עד כה ראינו גם חופים יפים ויערות סבוכים כך שנראה כי יהיה לנו הרבה מה לחקור.

ומה מבחינת נשקים? עד כה קיבלנו הצצה למגוון הנשקים הרחב של אלוי הכולל חץ וקשת כמו המשחק הראשון אך גם ארסנל נשקים חדש. כך למשל קיבלנו הצצה לקלע שיכול להעיף רימונים שמשחררים חומר דביק. זאת ועוד, גם החנית של אלוי השתפרה פלאים ובמהלך הטריילר האחרון ראינו אותה מכניסה מחסנית שמהממת את הרובוטים והאנשים שהיא נלחמת בהם. נראה שבהחלט מחכות לנו הפתעות, ומעניין אילו עוד דברים אלוי תוכל לעשות.

המשחק Horizon Forbidden West עתיד לצאת ב-18 בפברואר ל-PlayStation 4 ול-PlayStation 5. עד ש-Horizon Forbidden West יצא, תוכלו לשחק במשחק הראשון והמצויין על ה-PlayStation 4, PlayStation 5, ועל המחשב האישי.