המשחק Horizon Forbidden West קיבל תשומת לב רבה לאחר שהוכרז בשנה שעברה, וכמובן אחרי שראינו טריילר משחקיות משודרג ורווי אקשן. כעת, נראה כי המשחק עתיד להידחות לשנה הבאה, שנת 2022. ההכרזה על הדחיה ככל הנראה תופיע באופן רשמי בתערוכה הבאה של סוני שעתידה להתרחש בחודש ספטמבר השנה.

השמועות על כך שהמשחק נדחה הופיעו לראשונה באתר החדשות Giant Bomb כאשר אחד הכתבים סיפר כי שמע ממקור בכיר בסוני שהם מעודדים את מפתחי המשחק, Guerrilla Games, לדחות את יציאת המשחק עד לרבע הראשון של שנת 2022. לאחר מספר ימים, הכתב אף הכריז באופן רשמי כי המשחק נדחה דרך עמוד הטוויטר שלו באומרו: "אני אומר לכם, זה הוחלט ונדחה" – כאשר הוא מתכוון להחלטה הרשמית של סוני לדחות את המשחק. סוני מצידה, עדיין לא אמרה דבר באופן רשמי, אך נראה כי לשם נושבת הרוח.

למרות שאני בהחלט מצרה על ההחלטה לדחות את המשחק המעניין הזה, אני לא מופתעת מההחלטה או מדחיות של משחקים. למשל, המשחק God of War: Ragnarok, ההמשך המצופה של God of War, נדחה לשנת 2022 על מנת לשמור על "בטיחות וקיום הצוות המפתח".

אם אתם זוכרים, כבר למדנו כי המחסור ב-PlayStation 5 ימשך עד שנה הבאה כך שבזמן הקרוב לא יהיו עוד מלאים של הקונסולה המבוקשת. בהתחשב בכך שסוני מעוניינים להוציא את המשחק Horizon Forbidden West לשתי הקונסולות, ל-PlayStation 4 ול-PlayStation 5, אם נקבל הודעה רשמית על דחיה זה יהיה מובן לגמרי. בינתיים כל מה שנותר לעשות זה לקוות שהמשחק יצא כמתוכנן.

עד ש-Horizon Forbidden West יצא, תוכלו לשחק במשחק הראשון והמצוין על ה-PlayStation 4, PlayStation 5 ועל המחשב האישי. אני מבטיחה שמחכה לכם חוויה חד פעמית עם המשחק המצוין הזה שמציג דמות נשית מובילה ועוצמתית, קרבות עם מפלצות מתכת ענקיות ומאתגרות, ועולם גדול ופתוח עם נופים מתפרשים.