המשחק Abandoned סקרן לא מעט אנשים, כאשר הוכרז באפריל האחרון. טריילר ההכרזה שלו לא חשף כמעט כלום ובעיקר הראה נופים ריקים ומסתוריים שכל סיפור יכול להתרחש בהם. הרבה אנשים חשבו עד כה שהכותר הוא בעצם חזית מזויפת עבור משחק חדש של Silent Hill.

בסרטון שלמעלה, אבי וגיא פורשים את הרשת של השמועות והרמזים שהובילו המוני אנשים להאמין שכותר Silent Hill חדש מחכה ממש מעבר לפינה. אולם, לאחרונה הגיעה אפליקציה חדשה לחנות של הפלייסטיישן 5 וטרפה את כל הקלפים.

באפליקציה מופיעה תמונה מטושטשת שברקע שלה מופיעה דמות עם רטייה, ואנשים מפרשים את זה כקריצה ל-Metal Gear Solid 5, בה הדמות הראשית בעלת רטייה. כמובן, יכול להיות שיתברר שזו לא קריצה אלא פשוט מצמוץ בעין אחת (כי השנייה עם רטייה, דה), אולם להנחה הזו מצטרף גם צייצן בשם אנטון לוגבינוב (Anton Logvinov).

ל-לוגבינוב יש מידע פנימי מדוייק שהוכיח את עצמו בעבר; הוא חזה ש-Days Gone ו-Horizon Zero Dawn יגיעו למחשב האישי לפני שהיו הכרזות רשמיות. בציוץ החדש שלו, לוגבינוב טוען כי "Abandoned נראה כמו Metal Gear Solid 6. ובכן, קונאמי (Konami) עובדים על זה, אני ידעתי על זה כבר זמן רב, וככל הנראה מישהו החליט לחקות את השיווק של קוג'ימה".

הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima) הוא האיש שמאחורי סדרת Metal Gear Solid. כיום הוא לא עובד על הסדרה, והמשחק האחרון שהוא הוציא היה Death Stranding, שלאחרונה גם הוכרז Director's Cut שלו.

האם לוגבינוב צודק ומדובר בחיקוי הסגנון של קוג'ימה בלבד? האם זה בכל זאת כותר Silent Hill חדש? או אולי אפשר לדחוף את כל ההשערות והספקולציות למגרסה כי Abandoned יהיה כותר בפני עצמו ולא רק חזית? נצטרך להאזר בסבלנות ולחכות.