שנתיים לאחר יציאת המשחק Death Stranding ולאחר שמועות רבות על כך שעומדת לצאת הרחבה למשחק, בשעה טובה התבשרנו רשמית כי המשחק מגיע ל-PlayStation 5 תחת השם: Death Stranding: Director's Cut. בטריילר הסינמטי הקצר שפורסם אמנם לא קיבלנו פרטים על תאריך היציאה של המשחק, אך בהחלט קיבלנו רמזים בנוגע לתוכן והצצה לגרפיקה המרשימה.

כאמור, הגרסה המחודשת של המשחק תצא באופן אקסלוסיבי ל-PlayStation 5, אך ייתכן מאוד שנקבל את השדרוג בהמשך למחשב האישי, שכן המשחק המקורי גם שוחרר למחשב. כרגע עדיין לא ברור היכן ה-Director's Cut יתמקם מבחינת עלילת המשחק, אך כפי שציינו בעבר כשהגרסה הייתה בגדר שמועה, ייתכן שהיא תכלול עוד תוכן סיפורי, עם לא מעט בשר. זאת ועוד, נטען כי שחקנים שקנו את המשחק המקורי יכולו להוריד ההרחבה בלבד למי שכבר יש את המשחק, אשר תהיה בתשלום בשל כל התוכן הנוסף שיתווסף.

אז מה כן ראינו בטריילר של Death Stranding: Director's Cut? רפרנסים למשחקים קודמים של קוג'ימה ובעיקר משחקי Metal Gear Solid. כך למשל, בתחילת הטריילר אנו רואים את גיבור המשחק סאם נכנס למעין בסיס צבאי שמור ובו חיילים העומדים בשורה. זהו רפרנס למפה הראשונה בסדרת מאטל גיר, שכן נראה כי החיילים מסודרים והולכים כמו במשחק הראשון של הסדרה.

הרפרנס השני, והברור יותר גם לשחקנים שאינם מעריצים את משחקיו של קוג'ימה, הוא הקופסה. במהלך הטריילר סאם רואה קופסה מונחת על השידה, מוריד אותה, נכנס אליה ומתחבא בה, רמז ברור לגיבור משחקי מטאל גיר- סנייק. בהחלט יהיה מעניין לראות האם הרפרנסים האלה יופיעו גם בגרסה המשופרת לפלייסטיישן 5, וכיצד יעשו בהם שימוש. בתור חובבת איסטר אגס, אשמח לגלות אותן בזמן שאעביר חבילה בעולם הפוסט אפוקליפטי של המשחק.

עד ש-Director's Cut ישוחרר, תוכלו לשחק את המשחק המקורי על ה-PlayStation 4 והמחשב האישי. אם עדיין לא שיחקתם במשחק ואתם מתלבטים, תוכלו לקרוא את הביקורת המלאה שלנו.