המשחק Death Stranding הוא אולי המשחק שהכי מתאים לרוח התקופה של הקורונה; אנשים ממעטים להסתובב בחוץ בגלל תופעה לא ברורה שיכולה להרוג, אנשים מתחלקים לקבוצות סגורות וכמובן, העולם מסתמך על שליחים, אבל כאלה שבאמת מגיע להם טיפ בסיום משלוח מוצלח. כעת, השמועות גורסות שנראה בקרוב את Death Stranding: Extended Edition, שיצא מחדש על ה-PlayStation 5.

Death Stranding

במידה ולא הכרתם, אז ב-Death Stranding אנו משחקים את דמותו של סאם, שליח בעל שם ומוניטין שעל כתפיו מוטלת האחריות לחבר את אמריקה לרשת מחדש אחרי שתופעת ה-Death Stranding עשתה שמות בעולם שאנו מכירים, ותוך כדי גם להעביר חבילות וציוד לבעליהן. אל תטעו לחשוב שזה סתם סימולטור אמאזון, כיאה למשחק קוג'ימה הכותר הזה עטוף בסיפור עמוק ומסתורי שימשוך אתכם פנימה במהירות ולא ישחרר.

כאמור, בקרוב תגיע גרסה חדשה ל-PS5 ,זאת לטענת המשתמש Navtra מפורום ResetEra שחזה בעבר כמה דברים מראש ולכן רכש לעצמו אמינות גבוהה כמדליף. Navtra כותב שלא רק שתצא בקרוב גרסה ל-PS5, אלא שהיא גם תוסיף תוכן סיפורי חדש, עם לא מעט בשר. לטענתו, גם אם תהיה אפשרות להורדת ההרחבה בלבד למי שכבר יש את המשחק, זה יהיה בתשלום בשל כל התוכן הנוסף שיתווסף.

באופן אישי הייתי שמח לגלות ששמועות אלו נכונות ושנקבל תוכן נוסף למשחק הנהדר הזה. בעיקר מעניין אותי באיזו צורה יגיע התוכן החדש; האם הסיפור ימשיך מהיכן שהוא נגמר? האם נקבל אפשרות לשחק דמויות נוספות ולראות את הצד המלא שלהן בסיפור? אני מקווה שבקרוב נדע בדיוק מה יכלל ב-Death Stranding: Extended Edition. נכון לעכשיו המשחק בגרסתו הנוכחית זמין על ה-PlayStation 4, PlayStation 5 ועל המחשב האישי. אציין שלמרות שניתן לשחק על ה-PS5 בעזרת התאימות לאחור, הגרסה אינה משופרת אלא זהה לזו שעל ה-PS4.