אתמול בערב נערך כנס NGPX או New Game Plus Expo. במהלכו, חברות יפניות הציגו את המשחקים שהן מביאות למערב בעתיד הקרוב. בין החברות שהתארחו, חברת משחקי התפקידים Idea Factory הציגה מספר משחקים, ביניהם Neptunia ReVerse.

אם אתם לא מכירים את סדרת משחקי התפקידים Neptunia, מדובר בסדרת משחקי תפקידים שקיימת כבר כמה שנים, שבה נשחק את האלות Neptune, Noire, Blanc ו-Vert. כל אחת מהן מייצגת קונסולת משחקים פיקטיבית אחרת בעולם הגיימינג שנקרא במשחק Gamindustry. המשחקים בסדרה נועדו להיות חמודים, ומלאים בקטעי שינוי צורה דרמטיים, האנשה של חפצים ומושגים שונים מעולם הגיימינג, והמון המון ממים.

המשחק Neptunia ReVerse הוא גרסה משופרת של Hyperdimension Neptunia Re;Birth1, שהוא רימייק למשחק Hyperdimension Neptunia המקורי שיצא לויטה. כמשחק ראשון בטרילוגיה, הוא מצופה להיות נקודת התחלה טובה לשחקנים חדשים לסדרה.

הפעם, המשחק לוקח אותנו ללב מלחמת הקונסולות של עולם Gamindustry. כתוצאה מהמלחמה בין האלות, שכל אחת מהן מנסה להשיג כוח על חשבון האחרות, גיבורת הסדרה נפטון מאבדת את הכוחות שלה וצריכה להשיג אותם מחדש.

neptunia reverse

הגרסה המשופרת מציעה מגוון שיפורים, החל מגרפיקה ותפריטים מחודשים, משחק דיג חדש (כי כל משחק יפני שמכבד את עצמו צריך אחד כזה), ועוד איזונים למשחק. בין האיזונים, המשחק מוסיף מצב "Arrange Mode" שנותן לכם להשתמש בכל 20+ הדמויות שיש למשחק להציע, כבר מההתחלה.

המשחק Neptunia ReVerse עתיד להגיע ל-PlayStation 5 בלבד כרגע. ביחד עם הטריילר החדש, נחשף גם תאריך היציאה של המשחק – הוא עתיד לצאת ב-8 ליוני השנה בארה"ב, וב-11 ליוני באירופה.