קצת יותר מחודש אחרי היציאה שלו ביפן, וכמה ימים לפני היציאה שלו במערב, המפיצה של המשחק Neptunia X Senran Kagura: Ninja Wars במערב, היחידה המערבית של Idea Factory, פרסמה טריילר נוסף:

הטריילר אומנם לא חושף מידע חדש, אך הוא מתמצת היטב את המשחקיות; הטריילר מציג שתי בנות ראשיות מהקאסט של Neptunia ושתי בנות ראשיות מהקאסט של Senran Kagura, שני הפרנצ'ייזים שמהווים את הבסיס למשחק הקרוסאובר הזה. במשחק תהיינה גם שתי דמויות חדשות ומקוריות, מה שמדגיש שהמשחק מתרחש במקום לא-קאנוני לשתי הסדרות, Gaminjustri.

המשחק מציע משחקיות שבעיקרה שואבת את סגנון ההאק-אנד-סלאש ווריורז-סטייל, בו נלחמים מול המוני אויבים בבת אחת עם מתקפות וקומבואים מהירים כפי שמוכר במשחקי Senran Kagura האחרונים. כמו כן, יהיו מפלצות מ-Neptunia כמו גם דמויות והומור משתי הסדרות גם יחד.

כאמור, המשחק יעקוב אחר ההתרחשות ב-Gaminjustri, שם שתי טכניקות לחימה הופכות לנפוצות ביותר ומתחרות זו בזו (טכניקות המיוצגות על ידי כל אחד מהפרנצ'ייזים). או אז, מגיחה אויבת משותפת עם צבא נינג'ות מכניות בשם Yoh Gamer, אחת הדמויות החדשות במשחק ששמה, כמו הרבה דברים במשחק, כנראה בדיחה לתרגום מעוות ל"הגיימר שלכם" (your gamer) או "הגיימר שאתם" (you gamer).

אם אינכם מכירים את הפרנצ'ייזים המדוברים, בשביל זה אני פה; Neptunia, או בשמו המלא, Hyperdimension Neptunia, הוא פרנצ'ייז משחקים שמתמקד בעולם Gamindustri (כלומר, תעשיית הגיימיניג, Gaming industry), בו נלחמות 4 אלות של ארבע האומות המייצגות את חברות הקונסולות הגדולות (נינטנדו, סוני, מייקרוסופט וסגה).

במשחק הראשון, למשל, הדמות המייצגת את סגה מובסת ומאבדת את הזיכרון שלה ויוצאת למסע להחזיר אותו אליה. התבוסה של הדמות הזו, כמובן, מייצגת את הפרישה של סגה מייצור קונסולות אחרי ה-Dreamcast. משחק זה של נפטוניה יצא ל-PS3 ומאז משחקי הסדרה יצאו לקונסולות השונות ולמחשב לאורך השנים.

בעוד שהמשחקים הראשיים בסדרה מכילים קרבות בתורות, במהלך השנים יצאו הרבה ספין-אופים וקרוסאוברים שלקחו את משחקי נפטוניה למחוזות משחקי אסטרטגיה, משחקי קצב משחקי האק-אנד-סלאש ועוד, כאשר המשותף להם הוא הדמויות של נפטוניה, ההומור הרב והשטותי המכיל רפרנסים לתעשיית הגיימינג ופאנסרביס ובדיחות ורמיזות מיניות שונות של הדמויות, בכל המשחקים.

מצד שני, יש לנו את Senran Kagura, שגם הוא פרנצ'ייז שמגוון בין סוגי משחקים שונים. בעוד המשחקים הראשיים הראשונים שלו התחילו כמשחקי beat ’em up ל-3DS, המשחקים הראשיים המאוחרים יותר הפכו למשחקי האק-אנד-סלאש בסגנון ווריורז, ומשחקי ספין אוף שונים ביקרו בז'אנרי משחקי קצב, סימולציית דייטינג, ירי מגוף שלישי ואפילו משחק פינבול. גם כאן, המשותף תמיד היה הדמויות, ההומור והפאנסרביס שנטה להיות קצת יותר כבד מבנפטוניה.

משחקי Senran Kagura לא תמיד עוקבים אחרי אותה עלילה, אך ברובם מציגים קונפליקטים הנוצרים בין "נינג'ות טובות" ל"נינג'ות רעות", נינג'ות המבצעות משימות ועסקים לא חוקיים. אם תהיתם, הדמויות הראשיות בקאסט מגיעות תמיד משני צידי המתרס.

שני הפרנצ'ייזים, למרות היותם קטנים יחסית, יצאו למגוון רחב של קונסולות עם מספר רב של משחקים למחשב וזכו לקהל אוהד קטן אך הדוק בזכות משחקיות מוצלחת (בעיקר במשחקי הסדרה הראשית) והומור משובח. כעת נותר לראות כמה מהקסם של שתי הסדרות יצליח הקרוסאובר לשמר. אם נשפוט מהטריילר, נראה שהפוטנציאל שלו להצלחה די גדול.

Neptunia X Senran Kagura יוצא אקסקלוסיבית ל-PS4 ב-29 לאוקטובר.