בימים האחרונים הרשת העולמית גועשת,לפחות באזור שסדרת Darksiders מעניינת אותו. המותג היחסית-חדש (בכל זאת, 11 שנים) שכבר הספיק להפוך לקאלט, מסעיר את המעריצים שלו בעזרת ציוץ קטן שנראה יותר כמו מם מאשר טיזר. אבל המעריצים… ובכן, המעריצים חושבים אחרת.

סדרת Darksiders לא קיבלה עדכון או כותר חדש כבר תקופה ארוכה (כי Darksiders Genesis לא באמת נחשב), ומבחינת המעריצים האדוקים של המשחק, המם המדובר היה לא פחות מסימן לכך שיש חדשות טובות שמתקרבות אליהם בהקשר הסדרה שהם אוהבים כל כך. אם חושבים על זה, זה די משעשע כי בואם של פרשי האפוקליפסה לא אמור לנבא טובות.

אם נניח את כל האופטימיות הזו בצד, יכול מאוד להיות ש-THQ Nordic פשוט נהנים מלהשתעשע ולשחק ברגשותינו. תוך כמה שעות מפרסום המם, החשבון של החברה עצמה הגיב על אחת התגובות בציוץ וכתב שהם סתם משתעשעים עם ממים.

החברים ב-THQ Nordic כבר שיחקו ברגשותינו כבר, ואפילו די לאחרונה. ב-17 בספטמבר האחרון, החברה ערכה מעין מסיבת עיתונאים שבו חשפה מגוון משחקים שעתידים לצאת תחתיה. האירוע המקוון זכה לכותרת שמציינת את יום הולדת 10 השנים של החברה. ג'ף קילי (Geoff Keighley), ההייפ-מן של התעשייה (מוזר בהתחשב בזה שאין לו באמת כריזמה), הנחה את האירוע כשמאחוריו מספר פסלים של הסדרה האהובה שמארחים לו חברה.

Darksiders 3

המעריצים כמובן לא יכלו להתעלם מזה ובמגוון סטרימים של חובבי הסדרה החלו להתעופף תיאוריות וצעקות שנראה הכרזה על משחק חדש בסדרה האהובה, אך לשווא. השידור של החברה הסתיים ללא שום הכרזה בכיוון של Darksiders.

אז האם זה באמת סתם משחק של THQ שנהנים להשתעשע ברגשותינו? או שאנחנו באמת עומדים לקבל בעתיד הקרוב עוד משחק בסדרת האקשן-הרפתקאות האהובה? המשחק האחרון שיצא לסדרה לא התקבל בצורה טובה במיוחד אבל הוא עדיין משחק אקשן הרפתקאות עם השפעות Souls די מוצלח.

אני אישית מחזיק בדעה שהחברה נהנית לשחק ברגשותינו השבריריים. ומה איתכם?