קרבות טקטיים, קשרים עם דמויות, ועולם של פסיכולוגיה מחכים לנו ב-The Caligula Effect 2, שיצא היום ל-PlayStation 4 ו-Switch. טריילר ההשקה החדש מציג לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על המשחק החדש.

ב-The Caligula Effect 2, אתם נסחפים לגן עדן וירטואלי שנשלט על ידי מוזיקה, ונותן לדיירים שלו לחוות עולם שנקי מהחרטות הכי גדולות שלהם. כשאתם מגלים שגן העדן הזה הוא למעשה לא יותר מאשר סימולציה, אתם מתאגדים ביחד עם צעירים אחרים ומנסים לברוח.

מולכם יתמודדו המוזיקאים שהמנגינות שלהם שולטות בעולם הוירטואלי, ואתם תצטרכו לחקור את העולם, לעבור את המבוכים של המוזיקאים, ולהכניע אותם כדי להצליח לברוח.

המשחק משלב מוטיבים של פסיכולוגיה, קצת כמו הרבה מאוד משחקים וסדרות שיצאו לאחרונה, כשהמשמעותית מביניהם היא כמובן סדרת משחקי Persona. בדומה להרבה משחקים אחרים, גם כאן יהיו לכם פרקים לכל דמות – תוכלו לבלות איתן, להעמיק איתן את הקשר, ולבסוף, לפתור את הבעיות הפסיכולוגיות שרודפות את הדמויות.

בכל מה שקשור לקרבות, כי בכל זאת, מדובר במשחק תפקידים ולכן יהיו בו קרבות, The Caligula Effect 2 ממשיך עם מערכת הקרב של המשחק הקודם שהיא יחסית מיוחדת. מערכת הקרב משלבת בין טקטיקה בזמן אמת, לקרבות בתורות – אתם יכולים לתזמן כל התקפה של כל דמות ולתכנת אותה למשחק כדי ליצור קומבואים בין התקפות שונות של הדמויות שלכם. דמויות מסויימות ישברו מגינים, אחרות יכולות לעשות counter להתקפות שונות של האוייב, וביחד אתם מנסים ליצור שילוב שינטרל את האויבים לכמה שיותר זמן לאורך הקרב.

Caligula Effect 2

את כל אלה מלווה מוזיקת פופ יפנית בהשראת והלחנת מיטב מוזיקאי ה-vocaloids ביפן, לצד גרפיקת אנימה נקייה בצבעי לבן, ורוד ניאון, ואפור.

המשחק הראשון לא צפוי להיות קריטי כדי להבין או להנות מהמשחק, אך עם זאת צפויים להיות אזכורים שקשורים אליו. אם תרצו לשחק בו, הרימייק שלו, שמוצלח בהרבה מהמשחק המקורי, זמין ב-Switch, PlayStation 4 ומחשב. לחלופין, אתם תמיד יכולים לצפות בעיבוד האנימה בחינם דרך Crunchyroll.

The Caligula Effect 2 זמין החל מהיום ל-Switch ו-PlayStation 4.