המשחק Fantasy Life Online יצא ביפן ב-2018 ל-iOS ולאנדרואיד וכעת יגיע גם למערב ויתחיל בבטא סגורה כבר בסוף החודש. המשחק הוא הכלאה של ז'אנר סימולציית חיי-יומיום ובנייה לז'אנר ה-RPG. מעין שילוב של אנימל קרוסינג ומשחקי תפקידים יפניים. במשחק תוכלו לשחק דמות באחת מ-12 עבודות שונות במטרה לנצח מפלצות, להרחיב את הונכם ולבנות לעצמכם עיירה.

Fantasy Life המקורי היה משחק 3DS שיצא ב-2012 ביפן וב-2014 במערב וזכה לתגובות אוהדות. מכניקות המשחק הפשוטות והמהנות לצד הפרזנטציה המתוקה הצליחו לגרום לכך שהוא זכה לביקורות חיוביות ולפיתוח של משחק המשך, שלבסוף הפך למה שמוכר כיום כ-Fantasy Life Online לטלפונים החכמים.

שני המשחקים פותחו על ידי הסטודיו LEVEL 5, האחראי על משחקי Yokai Watch ו-Ni no Kuni בין היתר. עם זאת, מדובר בהכרזה מעניינת בהתחשב בכך שבסוף שנה שעברה הסטודיו הפסיק את פעילות החטיבה האמריקאית שלו. ככל הנראה, פרסום המשחק הזה מעיד על כך שלמרות סגירת החטיבה האמריקאית, הם ישמחו להמשיך לפרסם את המשחקים שלהם למערב, ואלה חדשות מצויינות.

המפיצה של המשחק במערב היא Boltrend Games, מפיצת משחקי סמארטפון חדשה יחסית שהחלה לפעול בשנה שעברה. בדומה ל-Fantasy Life Online, המשחק הגדול האחרון שהוציאה המפיצה הוא Atelier Online: Alchemist of Bressisle, משחק המובייל של סדרת Atelier שיצא ביפן ב-2018 והגיע למערב לפני מספר חודשים.

נותר לנו רק לחכות ולראות האם המשחק יצליח כמו קודמו או יבלע בשוק הגועש של משחקי המובייל. כך או כך, מדובר בהתפתחות מעניינת שיכולה להעיד שעוד משחקי LEVEL 5 ימשיכו להגיע למערב ושאולי Boltrend Games ימשיכו להביא למחוזותינו משחקים שעד כה נותרו ביפן.

המשחק יצא ל-iOS ולאנדרואיד במערב בתאריך שטרם הוכרז, אך הבטא הסגורה שלו תתחיל ב-28 באוקטובר במספר מדינות.