לאחר שיצא באוקטובר האחרון ל-PlayStation 4, הקרוסאובר בין שני הפרנצ'ייזים היפניים Hyperdimension Neptunia ו-Senran Kagura, שנקרא Neptunia X Senran Kagura: Ninja Wars, הוכרז כי יגיע גם ל-Switch ולמחשב. בעוד למחשב טרם קיבלנו תאריך יציאה, לסוויץ' דווקא כן קיבלנו – המשחק יצא ב-19 באפריל באמריקה וב-22 באפריל באירופה.

טרם קיבלנו טריילר באנגלית לגרסת ה-Switch, אך כן קיבלנו מספר תמונות מתוך גרסה זו המופיעות בכתבה ופרטים נוספים עליה. מעבר לתאריך היציאה שלה, הוכרז כי גרסה זו תכיל רמת קושי חדשה שתהווה את רמת הקושי הגבוהה ביותר למשחק, כמו גם תלבושות אלטרנטיביות חדשות וחינמיות לכל אחת מהדמויות השחיקות.

עוד על המשחק תוכלו לקרוא בכתבה שפרסמנו בעבר כשהוכרז המשחק ל-PlayStation 4, אבל בקצרה מדובר במשחק המציע משחקיות שבעיקרה שואבת את סגנון ההאק-אנד-סלאש ווריורז-סטייל, בו נלחמים מול המוני אויבים בבת אחת עם מתקפות וקומבואים מהירים כפי שמוכר במשחקי Senran Kagura האחרונים. כמו כן, יהיו מפלצות מ-Neptunia כמו גם דמויות והומור משתי הסדרות גם יחד.

המשחק יעקוב אחר ההתרחשות ב-Gaminjustri, שם שתי טכניקות לחימה הופכות לנפוצות ביותר ומתחרות זו בזו (טכניקות המיוצגות על ידי כל אחד מהפרנצ'ייזים). אז מגיחה אויבת משותפת עם צבא נינג'ות מכניות בשם Yoh Gamer, אחת הדמויות החדשות במשחק ששמה, כמו הרבה דברים במשחק, כנראה בדיחה לתרגום מעוות ל"הגיימר שלכם" (your gamer) או "הגיימר שאתם" (you gamer).

אם אינכם מכירים את הפרנצ'ייזים המדוברים, בשביל זה אני פה; Hyperdimension Neptunia הוא פרנצ'ייז משחקים שמתמקד בעולם Gamindustri (כלומר, תעשיית הגיימיניג, Gaming industry), בו נלחמות 4 אלות של ארבע האומות המייצגות את חברות הקונסולות הגדולות (נינטנדו, סוני, מייקרוסופט וסגה).

מצד שני Senran Kagura, התחיל עם המשחקים הראשיים הראשונים שלו כמשחקי beat ’em up ל-3DS, כשהמשחקים הראשיים המאוחרים יותר הפכו למשחקי האק-אנד-סלאש בסגנון ווריורז כפי שרוב מערכת הקרב נוטה אליו בקרוסאובר הנ"ל.

המשותף בין הסדרות הוא דמויות, הומור ופאנסרביס, יחד עם עלילות קלילות שנעות בין מטופשות לחלוטין לבסיסיות.

Neptunia X Senran Kagura: Ninja Wars, זמין כבר עכשיו ל-PlayStation 4, עתיד להגיע ל-Switch ב-19 באפריל באמריקה, וב-22 באירופה, ותאריך יציאה למחשב טרם הוכרז.