ה-belkin SOUNDFORM Rise הן אוזניות אלחוטיות פשוטות עם סאונד שמספיק טוב לשיחות טלפון, אבל לא מספק את הסחורה כשזה מגיע למוזיקה או גיימינג.

אוזניות אלחוטיות הפכו כיום למעין מוצר צריכה בסיסי, משהו שכל אחד צריך בחיים העמוסים שלנו, ויש מבחר כה רחב לבחור מתוכו, מה שמקשה על אנשים שלא רוצים את הדגם הכי מפוצץ/מתקדם, אלא רוצים משהו פשוט שיתאים לצרכים היומיומיים שלהם.

פה נכנסות ה-belkin SOUNDFORM Rise לתמונה. האוזניות נכנסות לאוזניים בנוחות ונותנות אטימה פסיבית חלקית אך מספיק טובה בכדי לבודד את רוב רעשי הרקע.

הן לא מגיעות עם אפליקצית שליטה ויש להן ממשק מגע פשוט וקליל, בשילוב עם עמידות בסיסית במים וזיעה – הן פשוט עושות את מה שאוזניות פשוטות אמורות לעשות, להעביר את השמע מהטלפון לאוזניים שלכם.

אז למי האוזניות מיועדות? בואו נבדוק.

שמנמנות אך נסתרות, בערך.

אוזניות ה-belkin SOUNDFORM Rise, שמנמנות בצורה שלהן אך לא באיזור שנכנס לאוזן מה שגורם להן להחזיק בתוך האוזן בצורה טובה ונוחה מצד אחד, ומצד שני הן יושבות על האוזן מבלי לבלוט החוצה בצורה בומבסטית

הן מגיעות בשלושה צבעים: שחור, כחול ולבן, וכמובן שהן מגיעות יחד עם כיסויי סיליקון בשלושה גדלים: הבינוני (שמגיע מורכב על האוזניות עצמן) ועוד שני גדלים, קטן וגדול, בכדי לוודא שהאוזניות יתאימו לגודל האוזן שלכם באופן מושלם.

החלק הפנימי של האוזניות הוא כמובן מתאמי גודל האוזן, שעשויים מסיליקון. החלק החיצוני עשוי מסוג של פלסטיק חלק ויחסית קשיח, שעליו נמצא הלוגו של belkin, ושם גם תוכלו למצוא את ממשק המגע של האוזניות.

בגלל המשקל הקל שלהן, ה-belkin SOUNDFORM Rise יושבות היטב באוזן שלכם, מה שאומר שהן יכולות להיות שם לזמן רב, אבל במקרה שלי כבר אחרי כמה דקות התחילו לכאוב לי האוזניים, כך שכנראה המשקל הנמוך שלהן לא מספיק קל. בנוסף, מצאתי את עצמי נאלץ לחזק את האחיזה שלהן לאוזן שלי, במיוחד אחרי שיחות ארוכות או תנועות של הראש. זה לא היה משהו דרסטי, אבל כן קרה מידי פעם.

דרך האוזניות כמובן שתוכלו לשלוט בעוצמת הווליום ובהפעלה וסגירה של שירים או שיחת הטלפון. לדוגמה, הקשה כפולה על האוזניה תפעיל או תפסיק את השיר שאתם מקשיבים לו. הקשה יחידה על האוזניה הימנית תגביר את הווליום בעוד הקשה על השמאלית, תנמיך את הווליום.

מבחינת עמידות במים, האוזניות מגיעות עם דירוג של IPX5, מה שאומר שהן דוחות מים, כך שאתם יכולים להיות רגועים כשאתם הולכים בגשם או אם השפרצתם עליהן מים בטעות. בניגוד לאוזניות, המארז עצמו אינו עמיד במים בכלל, אז תוודאו שהאוזניות יבשות לפני שאתם מחזירים אותן למארז.

לא מיועדות לאודיופילים

הסאונד הדיפולטיבי של האוזניות נותן באסים מוגברים שלפעמים קצת מאפילים על הסאונד הכללי של השאר הצלילים. השמע של האוזניות בסדר באופן כללי, אך גם לא ממש פונה לאוהבי המוזיקה. צלילי הליריקה של הזמרים השונים נשמעו לי שטוחים והאוזניות לא הצליחו להעביר את העוצמה של השיר כמו שצריך.

בשיחות טלפון, הסאונד של ה-belkin SOUNDFORM Rise היה טוב ואפילו נעים לשמע. גם בצד השני של שיחת הטלפון שמעו אותי ברור ומובן. בתנאים קשים, כמו באוטו עם חלון פתוח היה קשה קצת לשמוע את הבן אדם בצד השני אך אותי שמעו היטב.

סוללה לכל היום

נרתיק ההטענה של האוזניות עשוי מפלסטיק בגימור מבריק וחלק עם לוגו החברה מלמעלה. מבחינה פונקציונלית, הוא אכן עושה את העבודה שלו בצורה טובה ומחזיק את האוזניות במקום בעזרת מגנטים, אבל לפעמים טוב מידי וקשה להוציא את האוזניות מתוך נרתיק הטעינה.

ישנן שתי צורות להטעין את נרתיק ההטענה, האופציה הראשונה היא בצורה אל-חוטית בעזרת מטען צ'י, והאופציה השנייה היא על ידי כבל USB-C שמתחבר בצד האחורי שלו. נורת ה-LED של הבטריה ממוקמת בצורה חכמה מקדימה, כך שקל לראות אותה כשאתם מטעינים.

על פי ההצהרות של בלקין, ה-belkin SOUNDFORM Rise יכולות להחזיק עד כ-7 שעות שמע רצופות לכל הטענה, דבר זה כמובן תלוי בווליום שבו אתם מאזינים. מארז הטעינה עצמו מכיל בתוכו הטענה של כ-24 שעות נוספות לאוזניות שלכם, מה שיתן לכם סך הכל 31 שעות של האזנה אם אתם רחוקים מנקודת חשמל.

מותאמות לאנשים שמדברים כל היום בטלפון

אוזניות ה-belkin SOUNDFORM Rise, הן אוזניות פשוטות עם סאונד טוב בשיחות טלפון אך חלשות כשזה מגיע לשמע של מוזיקה. הן לא מצליחות להעביר את האיכות המלאה של השיר אך כן מעבירות את השמע בצורה חלקה ללא דיליי. בפן השרידות, האוזניות דוחות מים, כך שתוכלו להשתמש בהן גם במזג אוויר גשום או באימון גופני אך לא מומלץ להפיל אותן לשלוליות מים ובוודאות לא להיכנס איתן לשחייה.

אז למי האוזניות מיועדות? ובכן, לאנשים שמדברים הרבה בטלפון, כנראה. איכות השמע שלהן במהלך שיחות טובה וברורה והן נותנות נוחות טובה באוזן בזמן השיחה. כמובן שיש בונוסים, כמו שהמארז מגיע עם טעינה אלחוטית וזה תוספת נחמדה לאוזניות במחיר הזה.

קשה למצוא אוזניות מושלמות בסביבות המחיר שלהם, ובמחיר של 389 ש"ח ה-belkin SOUNDFORM Rise הן אוזניות שבהחלט שווה להכניס לרשימה הסופית שלכם לפני הקנייה.

אך אם אתם מחפשים אוזניות במחיר שנוח לכיס ושנשמעות טוב גם במוזיקה וגם מיועדות לספורט, אתם מוזמנים להסתכל גם על ה-Jabra Elite 4 Active.

אוזניות ה-belkin SOUNDFORM Rise סופקו על ידי חברת ביקונקט.