אחרי שנתנו לנו חודש שלם להתאושש מ-2021, הגיע הזמן להתחיל את 2022 עם חודש מטורף, מלא במשחקים רציניים. יש לנו המשך לאחד האקסקלוסיבים הטובים ביותר של הפלייסטיישן, מגרש משחקים ענק מלא בזומבים, משחק שיהפוך אותנו לאמני קונג-פו, ואפילו את אחד מהשחקים הכי מצופים בשנים האחרונות. בקיצור, פברואר מביא לנו הכל מהכל, אז לא נראה לי שהפעם תוכלו להתלונן שאין לכם מה לשחק.

אלה הם עשרה משחקים חדשים ומעניינים שיוצאים בפברואר 2022:

Dying Light 2 Stay Human

פרקור וזומבים זה שילוב מנצח שאליו קשה להתווכח. Dying Light הראשון היה מגרש שעשועים כיפי, מלא באתגרים, מפלצות וחופש. Dying Light 2 Stay Human מקווה להמשיך את הקו הזה, אבל להפוך אותו לקצת יותר אפל.

משחק ההמשך תופס אותנו 20 שנה אחרי אירוע המשחק הקודם. הוירוס ניצח ובני האדם המעטים שנשארו רק מנסים לשרוד. אנחנו אחד מאותם אנשים, רק שאנחנו יודעים לקפוץ ולטפס ממש טוב. בעזרת הכישורים המדהימים האלה, אנחנו נעצב את גורלה של העיר ושל האנשים שחיים בה – הפעולות והבחירות שלנו ישפיעו על מהלך המשחק, לפעמים לטובה ולפעמים לרעה.

נוכל גם להזמין עד שלושה חברים נוספים לעיר שלנו, לחקור אותה ביחד. או אולי תחליטו להצטרף למשחק של שחקן אחר ולראות איך הבחירות שלהם שינו את החוויה שלהם. מה שבטוח הוא, לא משנה אילו בחירות עשיתם, העיר שלכם תמשיך להיות מלאה בזומבים רעבים ובנדיטים מסוכנים.

dying light 2

Dying Light 2 יציב את האנושיות שלכם במבחן החל מהרביעי בפברואר, על המחשב האישי, ועל כל קונסולות הפלייסטיישן, האקס בוקס והסוויץ'.

OlliOlli World

אולי-אולי וורלד (OlliOlli World) הוא הכותר השלישי בסדרת משחקי הסקייטבורד-פלטפורמינג הססגוניים מבית Roll7, והוא לוקח אותנו לרדלנד (Radland) כדי להוכיח את כישורי הסקייטבורד שלנו.

ברדלנד היפה תתניידו, כמובן, בעזרת הסקייטבורד שלכם, ובשלבים השונים של המשחק תוכלו לבחור ביותר מדרך אחת. כל דרך כזו תאפשר לכם להגיע למקומות אחרים עם סודות חבויים משלהם.

המשחק יכיל מערכת קומבואים עמוקה שתתאים לשחקנים הותיקים של הסדרה, אך גם תשאב פנימה שחקנים חדשים. תוכלו גם לעצב את הדמות ולהחליט לפני כל שלב אילו מהלכים יהיו לכם בארסנל, לפי הסגנון שמתאים לכם.

מוכנים להתגלגל? כי אולי-אולי וורלד מגיע ב-8 בפברואר לפלייסטיישן 5, פלייסטיישן 4, אקסבוקס סיריז X|S, אקסבוקס one, נינטנדו סוויץ' ולמחשב האישי.

Sifu

מסתמן שבחודש פברואר נוכל להגשים את פנטזיית אומן הקונג פו שלנו. במשחק Sifu אנחנו נשחק בתור אומן ולוחם קונגפו שיוצא לנקום את מות משפחתו שנרצחה.

המשחק מתהדר במערכת לחימה מורכבת ואלגנטית מאוד. ניתן להשתמש במגוון טכניקות בשביל להביס את האויבים. בנוסף למכות הרגילות יש את האופציה להשתמש בהפלות, נשקים, ואפילו להשתמש בסביבה עצמה בתור נשק.

המשחק צפוי להיות מאתגר מאוד עם מערכת שיפור דמות ייחודית, בכל פעם שהדמות מאבדת את כל מד החיים היא "מתה". וכשזה קורה ניתן לרכוש שיפורים לדמות שיחזקו אותנו אבל מד החיים מתקצר מכיוון שהדמות גם מזדקנת.


בהחלט צפוייה כאן חווית אקשן ייחודית לאוהבי משחקים מז'אנר ה-"כסחו אותם". גם אם אתם חובבי סרטי קונג פו קלאסיים או אפילו מחבבים את סדרת סרטי ג'ון וויק, המשחק יענה לכם גם על הצורך הזה.

Sifu יוצא לקונסולות הפלייסטיישן וחנות של Epic ב-8 בפברואר.

CrossfireX

קרוס פייר אקס הוא גרסה חדשה של המשחק Crossfire, משחק יריות טקטי מגוף ראשון שקיים בדרום קוריאה כבר מאז 2007, ומסתבר שהוא גם די פופולארי שם.

הבשר של המשחק הוא מצב המולטיפלייר בו שתי קבוצות נלחמות אחת נגד השניה במגוון מודים. ישנם כמה מצבים קלאסים, כמו הטמענת פצצה או שליטה על אוזרים, אבל גם כאלה קצת מיוחדים כמו זה שנותן לצד אחד סכינים בלבד אבל מאפשר להם להיות בלתי נראים.

התוספת שקרוס פייר אקס מביא איתו היא המצב לשחקן יחיד שאותו מפתחת Remedy Entertainment, אותה חברה שהביאה לנו את מקס פיין וקונטרול. בקמפיין, אנחנו נחווה את הקונפליקט בין שתי קבוצות שכירי חרב יריבות, הגולבל ריסק והבלאק ליסט דרך מספר פרקים שיצאו לאורך תקופה ארוכה.

CrossfireX צפוי להגיע אלינו בעשירי בפברואר אקסקלוסיבית עבור קונסולות האקס בוקס סירייס והאקס בוקס וואן.

The King of Fighters XV

תתפלאו לשמוע שיש עוד משחקי מכות חוץ מטקן או מורטל קומבט. king of fighters XV הוא המשחק ה….24 בסדרה וממשיך במסורת של קרבות 3-על-3.

מערכת הקרב החדשה אמורה לתת הרגשה היא מהירה יותר ומרגשת יותר ממשחקים קודמים בסדרה, עם תוספת חדשה שנקראת Shutter strike. זוהי מין מכת קאונטר מיוחדת עם אנימציה מגניבה שבהחלט שווה בדיקה.

את ה-shutter strike תוכלו לנסות עם כל אחת מ-39 הדמויות השונות שהמשחק מציע ונגד שחקנים אחרים מרחבי הגלובוס. כל הטוב הזה מגיע ארוז יפה יפה בשבעה עשר בפברואר ויהיה זמין ל-PS4 ו-PS5, אקסבוקס סירייס ולמחשב האישי.

Total War: Warhammer III

המשחק השלישי בסדרת טוטאל וור: וורהאמר מגיע אלינו סוף סוף, ובכך סוגר את טרילוגיית המשחקים האפית הזו תוך פחות מעשור. 

בטוטאל וור: וורהאמר 3 תיצרו ותשלטו בצבאות ענק ותובילו אותם לקרבות אפיים ומרגשים. בעוד ההתקדמות במשחק, כלומר בניית מבנים, הובלת צבאות וכדומה נעשית בתורות, כאשר הקרבות מתחילים, נעבור למשחק בזמן אמת, שם כל פעולה עשויה להיות קריטית.

מי ינצח בקרב הענקים הזה? אתם כבר ששים אלי קרב? מוכנים להלחם בשדים הפנימיים שלכם ולומר להם Let it go? את כל התשובות תקבלו בשבעה עשר בפברואר, בין אם תרכשו את Total War Warhammer 3 למחשב האישי, או שתשחקו בו דרך הגיימפאס.

Horizon Forbidden West

אלוי חוזרת אלינו בפרק נוסף של האדם נגד המכונה שיתרחש אי שם במערב ארה"ב. אלוי כבר ציידת ממולחת ומשופשפת, ואף צברה לעצמה מספר יכולות, טכניקות וטכנולוגיות חדשות (או שמא עתיקות?). בזכות כל אלה, המשחקיות נראית משודרגת ומתאימה לקצב משחק מהיר יותר ממה שאנחנו רגילים אליו.

נראה שכמו קודמו, Horizon Zero Dawn, גם המשחק החדש יציג עולם יפהפה שיהיה פשוט כיף לחקור. המכונות החדשות שהוצגו נראות מפלצתיות ומאתגרות, במיוחד מכונת הקוברה הענקית שנקראת slitherfang ומסתובבת במדבריות של המשחק. 

כמובן, אין לשכוח את המפלצות ההולכות על שתיים שלמדו גם הן איך לשלוט במכונות. נראה שהרעים לא ישבו רגל על רגל ובזמן שאלוי שדרגה את עצמה ואת ארסנל הנשקים שלה, גם הם למדו טריק או שניים.

Horizon Forbidden West צפוי להגיע אלינו ב-18 בפברואר ויהיה זמין על הפלייסטיישן 5 והפלייסטיישן 4.

Grid Legends

אם התגעגעתם לקרוע את הכביש, Grid Legends בשבילכם. סדרת Grid, שהיא המקבילה לסדרת DiRT אבל עם כבישים סלולים, חוזרת במשחק חדש.

אבל מעבר לגרפיקה פוטוריאליסטית מדהימה ומכוניות מהירות, הפעם צפוי לנו מצב סיפור, שסובב את הדרמה שבין המתחרים השונים באליפות מירוצי מכוניות. אנחנו נשחק מתחרה שמצטרף לאחת הקבוצות, וצריך להתמודד מול הקבוצות האחרות והמנהיגים מלאי-האגו שלהן.

אנחנו אמנם לא נתחרה על מסלולי אפר כמו ב-DiRT, אבל אנחנו צפויים לראות משאיות, מכוניות פורמולה, וכל מה שביניהן, קורעות מסלולים מגוונים, ומשמידות זו את זו עם פיזיקת התנגשויות מציאותית ומרהיבה.

אז אם יש לכם צורך במהירות, אבל צורך שמעוגן בפיזיקה מציאותית באופן יחסי, לא תצטרכו לחכות, כי ב-24 בפברואר Grid Legends יגיע לשרוף קצת צמיגים ב-PlayStation, Xbox ו-PC.

Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious Dream

אטלייר סופי 2 הוא המשחק הבא בסדרת אטלייר שממשיך את הסיפור של הדמות האהובה בסדרה, סופי. סדרת המשחקים מציעה ספין מעניין על סגנון ה-JRPG, ובמקום שאתם תיצרו חפצים כדי לנצח מפלצות ולהתקדם בסיפור, פה אתם תלחמו במפלצות כדי ליצור חפצים ולהתקדם בסיפור. כל זה בליווי עלילה חמודה ומצחיקה שתחמם לכם את הלב.

הפעם, האלכימאית סופי נשאבת לתוך עולם החלומות Erde Wiege ששם היא פוגשת את סבתא שלה בצעירותה. לאורך הסיפור היא תפגוש דמויות צבעוניות, תעזור להן, ותקבל מסבתא שלה את התמיכה שהיא צריכה כדי לגדול ולהתפתח.

אם אתם מוכנים למשחק תפקידים עם מערכת קראפטינג מגניבה, וסיפור חמוד ומחמם לב, תוכלו להנות מ- Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious Dream כשהוא יגיע למחשב, פלייסטישן 4 ולסוויץ' ב-25 בפברואר.

Elden Ring

אולי המשחק המצופה ביותר בחודש בפברואר הוא Elden Ring שמשלב את העולם של יוצר משחקי הכס גורג' ר.ר מרטין והמשחקיות של From Software שידועים במשחקים עם דרגת קושי ברמה משלהם. כיאה למשחקי From software, אלדן רינג מתהדר בעולם פנטזיה מרהיב וגדול שיהיה מאוד מעניין לחקור, מלא בארמונות, מרתפים ומכרות שכמובן מלאים בסודות רבים.

כפי שראינו בטריילר המשחקיות נוכל לעצב את הדמות איתה נשחק כמו במשחקי סולס אחרים והקרבות יהיו מהירים אך קטלניים. עם האופי המאוד לא סלחני של משחקי From Software, כנראה שקל זה לא יהיה, אבל יש למה לצפות.

אחד הפיצ'רים המעניינים ב- Elden Ring הוא היכולת לשחק את כל המשחק, מתחילתו ועד סופו ביחד עם חברים אונליין או לבד. זוהי הפעם הראשונה שבה ניתן לעשות זאת במשחקי סולס, וזה בהחלט מוסיף לחוויה של המשחק.

Elden Ring

המשחק Elden Ring עתיד לצאת ב-24 בפברואר ל- PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S&X ולמחשב האישי.

אלה הם רק עשרה משחקים חדשים שיוצאים בפברואר 2022. תאמינו לנו שיש עוד, ואנו בטוחים שיש כמה משחקים שאתם מצפים להם אבל לא הופיעו ברשימה. אם זה המצב, אשמח לשמוע עליהם ברשתות כדי שלא נפספס אותם כשהם יוצאים. בינתיים, לכו לשחק משהו נחמד.