היום בשידור ה-Indie World של נינטנדו הוכרז משחק חדש בסדרת OlliOlli, והיה הראשון שבלט לי לעין מבין המשחקים שהוצגו לראווה. OlliOlli World הוא הכותר השלישי בסדרה שמפותחת על ידי הסטודיו Roll7, והוא לוקח אותנו לרדלנד (Radland), שם נוכיח את כישורי הסקייטבורד שלנו.

רדלנד היא ארץ יפה למראה ומלאת דברים לחקור ולראות, וממקום למקום תגיעו, כמובן, בעזרת הסקייטבורד. תוכלו לעצב את הדמות ולהחליט לפני כל שלב אילו מהלכים יהיו לכם בארסנל, לפי הסגנון שמתאים לכם. בשלבים השונים יש יותר מדרך אחת; כל דרך תיקח אתכם למקום אחר עם סודות חבויים משלו.

ב-OlliOlli World תוכלו לקבל את החוויה המלאה גם כשחקנים חדשים שרק נכנסו לסדרה וגם כשחקנים ותיקים. בעוד מתחילים יישאבו למערכת הקומבואים העמוקה, שחקנים ותיקים יוכלו להשוויץ ביכולות שלהם במליוני שלבים במצב ארגז החול של המשחק, ואף להתחרות עם שחקנים אחרים בעלי כישורים דומים בליגה.

המשחק נראה נהדר, עם ויזואליות ביזארית אך יפהפייה, והמשחקיות נראית מהנה ומאתגרת בדיוק במידה הנכונה, או כמו שאמר סגן הנשיא המנהלי מיכאל וורוס (Michael Worosz), ב"מצב זרימה מתקבל דרך שיווי המשקל המושלם הזה שבין ריכוז לרוגע", ואכן נראה שהמשחק שואף לשם.

OlliOlli World צפוי לצאת במהלך החורף הבא ל-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S. Xbox One, Nintendo Switch ולמחשב האישי.