אלוי (Aloy), גיבורת משחק הפעולה הנהדר Horizon Zero Dawn נוחתת אלינו מהעולם הפוסט-אפוקליפטי מלא הרובוטים החייתיים אל שדה הקרב של Fortnite כבר השבוע.

אחרי שאל המלחמה קרייטוס כיבד אותנו בנוכחותו שנה שעברה ופצח באיזה ריקוד או שניים, Sony משתפת פעולה בשנית עם Epic Games ומרחיבה עוד יותר את היקום ההולך וגדל של Fortnite, שכבר מכיל דמויות וסקינים מהעולמות הפופולריים של DC, Marvel, Star Wars והיד עוד נטויה.

https://assets.vg247.com/current/2021/04/aloy_fortnite_3.jpg

החל מה-15 באפריל, שחקני פורטנייט יכולים לרכוש חבילה המכילה את הסקין של אלוי, יחד עם מגוון אביזרים ונשקים כמו Blaze Canister Back Bling, Aloy’s Spear Pickaxe, Glinthawk Glider, Shield-Weaver Wrap, the Heart-rizon Emote.

אין חובה לקנות את הכל כבאנדל, והחפצים ניתנים לרכישה נפרדת, אך הרכישה כחבילה תקנה לכם גם את מסך הטעינה Aloy the Skywatcher – מתנה בלעדית למי שרוכש את החבילה. שחקני ה-PlayStation 5 שישחקו במאצ' אחד לפחות עם הסקין של אלוי יזכו בסקין הבלעדי Ice Hunter Aloy Style המבוסס על הסקין של Banuk Ice Hunter מ-Horizon Zero Dawn.

אם חשבתם שאלוי באה לחגוג לבד, טעיתם! לארה קרופט, שהצטרפה ל-Fortnite במסגרת חגיגות 25 השנה של הכותר Tomb Raider מצטרפת לאלוי באירוע מיוחד לזמן מוגבל – Team Up! Aloy & Lara. במצב משחק זה השחקן משחק כאלוי או לארה, כאשר אלוי חמושה בחץ וקשת ולארה נושאת את שני האקדחים האייקוניים לסדרת Tomb Raider. ניתן לשדרג את הנשקים באמצעות מערכת היצירה של המשחק במהלך הקרב.

האירוע Team Up! Aloy & Lara יהיה זמין בין ה-16 לאפריל בשעה 16:00 עד ה-18 לאפריל בשעה 16:00.

כפי שאתם בוודאי זוכרים, פורטנייט הוא לא המשחק היחיד שאלוי תופיע בו. הגיבורה חוזרת במשחק ההמשך Horizon Forbidden West, שיהיה זמין על הפלייסטיישן 5 וכנראה שגם על הפלייסטיישן 4.

אבל עד שהוא ייצא, תוכלו לשחק כאלוי בפורטנייט על המחשב, קונסולות PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One, Switch, והמכשירים הסלולריים.