מאדס מיקלסן (Mads Mikkelsen) מצטרף להאריסון פורד (Harrison Ford) בסרט Indiana Jones חדש. לצדם בסרט החדש, החמישי בסדרה, תככב פיבי וולר-ברידג' (Phoebe Waller-Bridge). פיבי שיחקה בסולו: סיפור מלחמת הכוכבים, אבל אתם בטח לא תזהו את פרצופה כי היא גילמה את הדרואיד L3-37. בניגוד לסרטים הקודמים, את הסרט הזה יביים ג'יימס מנגולד (James Mangold) במקום סטיבן ספילברג (Steven Spielberg).

הסרט החדש יהיה האחרון בסדרת הסרטים שהתחילה עוד בשנות ה80. כידוע, סדרת סרטי אינדיאנה ג'ונס (Indiana Jones) עוסקת במעלליו של הארכיאולוג דר. הנרי וולטון ג'ונס הידוע בכינוי "אינדיאנה". אומנם אינדיאנה ג'ונס מוכר בעיקר בזכות סדרת הסרטים, אך דמותו הופיעה גם בסדרת טלוויזיה ובמשחקים רבים למחשב ולקונסולות השונות.

העיסוק המחודש בסדרה לא מסתיים בסרט החדש. חברת Bethesda כבר הכריזה בעבר שהיא מפתחת משחק אינדיאנה ג'ונס חדש. המשחק נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים ולכן אין הרבה פרטים עליו ועל העלילה שלו. מעניין אם יהיה קשר בין עלילת המשחק לעלילת הסרט.

למרות שאנחנו לא יודעים עדיין פרטים על הדמות שמאדס יגלם בסרט, אני די בטוחה שהוא יגלם את הנבל. מאדס ידוע בעיקר בזכות הנבלים שהוא מגלם, שהמפורסמים מבניהם הם קאסיליוס מ"דר. סטריינג'" ולה-שיפר מסרטי ג'יימס בונד. אנחנו כגיימרים מכירים אותו בנוסף מהמשחק האחרון של הידאו קוג'ימה, Death Stranding.

הסרט החמישי של Indiana Jones צפוי לצאת ב-29 ליולי 2022, בתקווה שלא יהיו עיקובים בגלל הקורונה.