Square Enix חוגגים 25 שנים לכוכבת ההרפתקאות הגדולה והמוכרת – הלא היא לארה קרופט מסדרת Tomb Raider. כראוי לגודל הכוכבת, ככה גודל החגיגה.

Square Enix פתחו אתר באינטרנט המוקדש לחגיגות ובמשך כל השנה, כל חודש יתמקד במשחק אחר מהסדרה. בנוסף, באירוע האביב עצמו, הם יצאו בהרבה הכרזות חדשות לגבי התוכניות שלהם לעתיד הקרוב.

ההכרזה הראשונה, ואולי הרלוונטית ביותר לקהל הגיימרים, היא Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy. זו חבילה אשר כוללת את שלושת המשחקים האחרונים שיצאו: Tomb Raider, Rise of the Tomb Raider, ו-Shadow of the Tomb Raider. כמו כן, היא מגיעה עם כל ההרחבות שיצאו למשחקים אלו.

אבל ההכרזות היותר מעניינות באירוע היו קשורות דווקא לטלוויזיה וקולנוע. Square Enix הכריזו על סרט חדש בכיכובה של אלישיה ויקנדר (Alicia Vikander), אשר חוזרת לשחק את דמותה של לארה קרופט לאחר שגילמה אותה בסרט האחרון שיצא ב2018.

בנוסף, הוכרזה סדרת אנימה חדשה שנמצאת בפיתוח בשיתוף פעולה עם Netflix ו-Legendary Television. מעניין איך קו הסיפור היותר קשוח ואפל שהיה במשחקים האחרונים יתורגם לסדרת אנימציה.

בחזרה למשחקי מחשב עצמם: Square Enix מתכננים הרבה שילובי פעולה עם מפתחים רבים ומגוונים. יש להם תוכניות לשלב את לארה קרופט בקרוסאובר עם המשחק Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint של המפתחת Ubisoft. קרוסאובר נוסף הוכרז עם המשחק War of the Visions: Final Fantasy Brave Exvius אשר גם שייך לSquare Enix.

אבל כנראה שהשילוב הכי נרחב במשחק אחר הוא עם Fortnite של Epic Games. לאחרונה לארה קרופט התווספה למשחק כסקין לדמות שלכם, אבל זה לא הכל. ל-Square Enix יש תוכנית להוסיף את אחוזת קרופט כולה ל-Fortnite Creative כחלק מהרפתקה חדשה.

Lara Croft Fortnite

ההכרזה המפתיעה ביותר הנוגעת לסדרת Tomb Raider לא קשורה בכלל למשחקי מחשב או אפילו לקולנוע. Square Enix הודיעו שהם הולכים להוציא ספר בישול המבוסס על סדרת המשחקים. מעניין איזה מתכונים יכולים להיות מתאימים למערות קבורה עתיקות.

נראה שיש לנו הרבה לצפות לו בעתיד של לארה. אותי במיוחד מעניינת סדרת האנימציה. יהיה מסקרן האם הם ימשיכו את קווי העלילה של המשחקים האחרונים או שמדובר בעוד ריבוט. קצת חבל לי שלא ניצלו את ההזדמנות להכריז על משחק חדש של Tomb Raider, זאת הייתה יכול להיות דרך נהדרת לחגוג באמת.

והספר מתכונים? זאת באמת תעלומה בעיניי.