המפתחת Iron Gate נותנת פרטים חדשים על העדכון הבא שיצא ל-Valheim. אומנם עדיין לא קיבלנו הרבה מידע, אבל המפתחת אמרה שהעדכון יתמקד בבניית בתים ודברים שאפשר לעשות בהם ומסביבם. לעדכון יקראו Hearth and Home והוא יוסיף למשחק בעיקר חלקי בניה, מאכלים ומתכונים חדשים.

העדכון הזה הוא העדכון הגדול הראשון מאז שהמשחק יצא, והוא בעצם הצעד הראשון של המפתחת במפת הדרך שהיא הציגה לשנת 2021. הצעדים הבאים במפת הדרך בנוסף ל-Hearth and Home, הם זוג עדכונים בשם Cult of the Wolf ו-Ships And the Sea, ובנוסף סוג סביבה חדשה בשם Mistland. לצערנו, המפתחת לא נתנה עוד מידע על העדכונים הבאים מלבד השמות שלהם.

למפתחת יש עוד תוכניות שהיא אולי תספיק השנה "אם אודין ירצה בזאת", כפי שהיא ציינה. Iron Gate גם הוסיפה תמונה להודעה ואיתגרה אותנו ללמוד ממנה על העדכון החדש. בגלל החשיבות של העורבים במיתולוגיה והעובדה שההרחבה תתמקד בבניה, יכול להיות שיהיה אפשר לבנות מקום קינון לעורבים, ואולי אפילו לאלף אותם.

למקרה שאתם עוד לא מכירים, Valheim הוא משחק הישרדות ובניה מבית Iron Gate. אומנם נדמה שבשנים האחרונות יוצאים המון משחקי הישרדות, אבל מה שמייחד את Valheim הוא שהוא מבוסס על המיתולוגיה הויקינגית. בעיני ויקינגים תמיד מגניבים, כיף לשחק במשחקים שמבוססים עליהם, ומשמח אותי שבשנה האחרונה הם חזרו למשחקים.

למרות שהוא מפותח על ידי חמישה אנשים בלבד, Valheim זכה להצלחה מפתיעה, ולאחרונה Iron Gate הודיעה שהיא מכרה כבר למעלה מ-6 מיליון עותקים של המשחק. זה הישג מרשים, במיוחד מכיוון שהמשחק עדיין נמצא בגישה מוקדמת ב-Steam ועדיין לא הושק באופן מלא.

כמו בהרבה משחקי הישרדות אחרים, את המשחק מתחילים כשרק תחתונים לגופכם בסביבה עוינת. אם אתם רוצים לדעת איך לצאת מהמצב המביך הזה, אתם מוזמנים לצפות במדריך שהכנו על איך לשרוד בתחילת המשחק:

למרות ש-Iron Gate קצת מתקמצנת במידע לגבי הרחבות עתידיות, ניתן לראות שהיא משקיעה הרבה בעבודה על המשחק והוספת תוכן חדש. המפתחת דאגה קודם כל לטפל בבעיות הראשוניות שהיו במשחק עם צאתו, ועכשיו כשהוא יותר יציב היא דואגת לעבוד על ההרחבות.

אני לגמרי מסכימה עם סדר העדיפוית שלה ושהיא החליטה להשקיע בהרחבה הראשונה בבניה ואוכל, כי אלו תחומים מרכזיים במשחק ויש הרבה מה להוסיף להם, בעיקר כי כרגע אפשרויות הבניה מוגבלות מאוד ולוקות בחסר. המפתחת עוד לא הכריזה על תאריך רשמי, אבל נראה שההרחבה תצא בקרוב.