למרות שההשקה של מכשירי סדרת OnePlus 9, הדור החדש של מכשירי OnePlus, צפוייה להתרחש ב-23 במרץ, 2021, העמוד הרשמי באתר החברה מכיל כבר עתה כמה פרטי מידע מרתקים במיוחד על מה שהמכשירים הסלולריים החדשים יביאו איתם. ובינינו? אני חושב שיש ממה להתרגש. אתם מוזמנים לצלול איתי לפרטים כדי להבין למה.

OnePlus 9 Israel Launch
התמונה באדיבות עמוד הפייסבוק של היבואן הרשמי של OnePlus בישראל.

מצלמה

לא אחת אנו רואים חברות מכשירים סלולריים שמשתפות פעולה עם חברות מתעשיית הצילום. השנה, סדרת מכשירי OnePlus 9 תכיל מערך צילום של חברת Hasselblad. אם אתם פחות בעניין של צילום או מירוץ החלל, אז אולי השם אינו מוכר לכם, אבל מדובר בחברה בעלת שם גדול בעולם הצילום, כזו ששלחה את מיטב המצלמות שלה עם תכנית החלל של נאס"א לאורך עשורים, עוד משנות ה-60. נכון להיום, Hasselblad עומדת מאחורי מצלמות שצילמו בהן כמה מתמונות החלל הכי איקוניות בהיסטוריה.

במערך ה-OnePlus, אנו צפויים לראות את יכולות עיבוד התמונה המתקדמות של Hasselblad, שמתגאה, בין השאר, ביכולת של החיישנים שלה להישאר נאמנים לצבעים כפי שהם מופיעים בטבע. בנוסף, אנו צפויים לקבל אפשרות צילום בעדשה רחבה ללא העיוות (דיסטורציה) שאנו רגילים לראות בעדשות הרחבות בסלולר היום.

תצוגה

כשזה מגיע למסך במכשיר הנייד, תמיד נשאלת השאלה האם הוא יצליח לעמוד בקצב של המעבד, או לייצג נאמנה את האיכויות של מערך הצילום. אז נראה שבסדרת ה-OnePlus 9, המסך מכוון ל"כן" עבור שני המקרים. מסך ה-Fluid Display 2.0 צפוי להיות מסך ה-2K הראשון בעולם עם קצב רענון של 90Hz.

OnePlus 9 Color Options
התמונה באדיבות OnePlus.

עיצוב

מבחינת עיצוב, נראה שסדרת OnePlus 9 שואבת השראה מהטבע, לפחות כשזה מגיע לצבעים של המכשירים. בטיזר של הצבעים האפשריים ביוטיוב, ניתן להבין שאנו צפויים לקבל מכשירים בצבעים אלגוריים לתופעות טבע כמו ערפל או שלג, או אפילו לטבע עצמו, בדמות יער ירוק עד, או כוכבים בשמי הלילה. הודות לטיזר רשמי אחר, אנחנו אפילו יודעים שלצבע הירוק ייקרא "ירוק עץ מחט" (Pine Green).

טעינה

ב-OnePlus תמיד התגאו בטעינה המהירה שלהם, ולאורך השנים אף בחרו לא להוסיף טעינה אלחוטית לניידים שלהם הודות לקצב הטעינה הגבוה במיוחד של המכשירים. אנחנו אמנם לא יודעים עדיין בכמה וואטים נוכל להאכיל את הסוללה של ה-OnePlus 9, או כמה זמן ייקח להטעין אותה, אבל דבר אחד בטוח – אם קצב הטעינה מופיע בטיזר הרשמי של החברה, יש למה לצפות.

ביצועים

בשתי מילים – ללא פשרות. סדרת OnePlus 9 צפוייה להגיע (לפחות בחלק מהדגמים) עם מעבד ה-Snapdragon 888 של Qualcomm. מעבד זה הוא ספינת הדגל של Qualcomm, ונחשב למעבד החזק ביותר לשוק המובייל, כזה שנמצא בליבן של מיטב ספינות הדגל וטלפוני הגיימינג בשוק.

OnePlus 9 Pine Green
"ירוק עץ מחט", התמונה באדיבות OnePlus.

בנימה אישית, תמיד אהבתי את OnePlus, בין אם זה העיצוב, הטכנולוגיה או המחירים. בשנים האחרונות החברה ממצבת את עצמה כאחת כזו שיודעת לייצר מכשירי פרימיום, לצד מכשירים לשוק הביניים. עכשיו, שב-OnePlus מסתכלים בלבן של העיניים של כמה וכמה חברות ענק, נשאר לנו רק להתרגש לקראת השקה של מכשירים שיגדילו את התחרות בשוק וידחפו את הטכנולוגיה קדימה. בסופו של יום, הרווח הוא כרגיל שלנו, הצרכנים.