זה כבר לא 2012, גם לא 2020, סוף העולם החדש יגיע במאי, כי זה תאריך היציאה של Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster. במשחק אנחנו נשרוד את האפוקליפסה, ונלחם על ההשרדות שלנו ובתקווה ליצור עולם חדש טוב יותר, דרך עסקאות מפוקפקות עם שדים ושורדים אחרים.

טוקיו אבדה לעד. סוף העולם הגיע. אתם נכנסים לנעלי הספורט של חצי-השד (Demifiend) ששרד את האירוע, סוגרים עסקאות עם שדים ובני אדם, חוקרים מבוכים תת קרקעיים, ועושים מה שאתם יכולים למען ההשרדות שלכם מצד אחד, אבל מצד שני, נלחמים למען תקווה חדשה לאנושות.

אם לא הכרתם אותה, Shin Megami Tensei היא סדרת האם של סדרת משחקי Persona, ומשלבת את כל מה שאתם עשויים כבר להכיר אם שיחקתם ב-Persona 5 – משא ומתן עם שדים, איסוף שלהם, שילוב שלהם, השלמת מבוכים, וכל הקסמים ומערכת הקרב, הכל יהיה מוכר.

ההבדל המרכזי ממשחקי פרסונה הוא מערכת הקארמה שמשחקת את התפקיד שה-Social Links בפרסונה משחקים. אין ב-Shin Megami Tensei טוב ורע, אלא במקום זאת, חוק וכאוס. הבחירות שאתם מבצעים יכתיבו גם איך הסיפור מתגלגל, וגם אילו שדים יסכימו לבצע איתכם עסקאות.

shin megami tensei 3 remaster

ב-Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster, אנחנו נוכל לפגוש אחת משתי דמויות כחלק מסיפור צד ייחודי. אם נבחר בגרסת ה-Chronicle של סיפור הצד, שתהיה זמינה בתור DLC חינמי, נפגוש את ראידו קוזונוהא (Raidou Kuzunoha), הגיבור של משחקי Devil Summoner של הסדרה. אם נבחר לשחק בגרסת ה-Maniax, שזמינה כ-DLC בתשלום, נוכל לפגוש במקומו את דאנטה, מסדרת Devil May Cry.

כחלק מחגיגות הסדרה וההופעה המיוחדת שנערכת הסופ"ש, המשחק קיבל תאריך יציאה, ויצא ב-25 למאי, השנה. בנוסף, הוכרז שהמשחק ייצא גם ל-Steam, בנוסף לשתי הפלטפורמות שהוא הוכרז עבורן כבר, PlayStation 4 ו-Switch.

Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster יהיה זמין בגרסה רגילה, ובגרסת Digital Deluxe שתציע את כל ה-DLC שיש למשחק להציע, כולל מפות שיעזרו לכם לעשות גריינד ומנגינות ממשחקי עבר של הסדרה, ובנוסף תאפשר לכם גישה למשחק כ-4 ימים לפני כולם.