דאנטה, צייד השדים החצוף שכולם אוהבים, מצטרף מחדש ל-Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster, משחק התפקידים הקלאסי שעתיד לצאת בגרסה מחודשת ל-PlayStation 4 וה-Switch. אחד הקרוסאוברים המגוחכים בהיסטוריית המשחקים חוזר לחיים.

Shin Megami Tensei היא סדרת משחקי תפקידים ותיקה שיתכן והמציאה את ז'אנר איסוף המפלצות, עוד לפני שפוקימון נהיה פופולארי. לאורך השנים היא הולידה עשרות כותרים, כולל מספר ספינאופים מדליקים כמו Persona, ואפילו קרוסאובר מדליק עם סדרת משחקי Fire Emblem של Nintendo בשם Tokyo Mirage Sessions #FE Encore.

אחד מהמשחקים האהובים ביותר בסדרה, Shin Megami Tensei 3 Nocturne, מקבל רימאסטר שעתיד לצאת בשנה הבאה. כשהמשחק יצא מחדש בגרסה משופרת ב-2005, הוא הביא איתו קרוסאובר מפתיע בדמות מופע אורח של דאנטה מסדרת משחקי Devil May Cry.

אבל כש-Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster נחשף, ניכר היה שדאנטה לא הופיע בו, ובמקומו, מצטרף ראידו קוזונוהא (Raidou Kuzunoha), גיבור ממשחקי הצד Devil Summoner, שהחליף את דאנטה בגרסה מחודשת שיצאה אי אז ביפן.

מסתבר שזה לא הספיק למנוע מדאנטה להופיע – בטריילר יפני חדש לרימאסטר, דאנטה (Dante) חוזר ובגדול. כחלק מ-DLC לא חינמי שיצא עם יציאת המשחק ביפן (ויעלה 980 יין, שזה קצת פחות מ-10$) בשם Maniax Pack, ניתן יהיה לבחור לשחק את המשחק כך שדאנטה יופיע במקום ראידו.

בטריילר החדש אנחנו רואים קטעים מהסיפור של Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster כשדאנטה מופיע, ומכסח לגיבור את הצורה. במהלך הסיפור הוא צפוי להוות קרב בוס, אבל גם בהמשך לשתף איתנו פעולה.

באופן אישי, אני שמח שדאנטה חוזר למשחק, ואני בטוח שזה ישמח מעריצים רבים. את המשחק האחרון בסדרה שלו, Devil May Cry 5 אהבנו כל כך עד שהוא זכה להכנס לרשימת משחקי השנה שלנו בשנה שעברה, ונחמד לראות את ההופעה החדשה של דאנטה. עם זאת, אני טיפה מאוכזב שאצטרך לבחור בין דאנטה לראידו כשאני משחק ולא אוכל לחוות את שניהם ביחד. זו אולי תהיה סיבה נחמדה לשחק במשחק יותר מפעם אחת.

Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster צפוי להגיע ל-Switch ול-PlayStation 4 בשנה הבאה במערב. הוא עתיד לצאת ביפן כבר ב-29 לאוקטובר השנה.