כחלק מכנס NGPX או New Game Plus Expo, חברות יפניות שונות התארחו והציגו את המשחקים שהן משיקות במערב. ביניהן, Idea Factory, חברת משחקי התפקידים היפנית, חשפה שהמשחק שלה, Death end reQuest יגיע ל-Switch באפריל.

ב-Death end reQuest אנחנו משחקים את מתכנת המשחקים אראטה מיזונאשי (Arata Mizunashi), שפיתח משחק רשת בשם World's Odyssey ביחד עם שותפתו לפיתוח, שינה נינומיה (Shina Ninomiya). כשנה לפני תחילת המשחק, שינה נעלמת באופן מיסתורי ואראטה עוצר את הפיתוח של המשחק.

הסיפור מתחיל בכך שאנחנו מגלים ששינה למעשה היתה תקועה במשחק כל הזמן הזה. כדי לצאת ממנו, היא תהיה חייבת להשיג את הסוף המושלם, שהסיכוי להשיג אותו הוא 1%.

אחד הפיצ'רים המסקרנים של המשחק, הוא שהוא לא רק משחק תפקידים – את המשחק נוכל לחוות גם כ-VN שמתאר את האירועים מחוץ לעולם World's Odyssey, ואת המשחקיות נוכל לשנות גם למשחקיות מכות, יריות, ואפילו ביליארד. את הדמויות שלנו נוכל לחזק באמצעות שימוש ב"מצב גליץ'" שיהפוך אותן לחזקות יותר ויפתח התקפות מיוחדות וסינמטיות.

הגרסה ל-Switch תציע את כל ה-DLC שהיה זמין ל-PlayStation 4 כחלק ממשחק הבסיס, כולל דמות DLC בשם Ripuka. המשחק כבר קיבל משחק המשך, ואני מקווה שגם הוא יגיע ל-Switch בהמשך.

Death end reQuest מקבל גם גרסה פיזית דרך Limited Run Games, שהוציאו בעבר מספר גרסאות פיזיות אחרות של משחקים של המפתחת. הגרסה הפיזית תגיע עם עטיפה דו צדדית שתוכלו להחליף. האיורים של המשחק מדהימים ביופיים לדעתי, ולכן אני באופן אישי מתכנן לקנות את הגרסה הפיזית.

Death end reQuest זמין כבר למחשב האישי ול-PlayStation 4, ויגיע ל-Switch ב-27 לאפריל השנה.