לפני כשנתיים יצא המשחק Death end re;Quest, שעסק ברעיון של בני אדם התקועים במשחק אונליין חצי מוכן (משהו כמו משחק Bethesda בחודשים אחרי השחרור) וצריכים להימלט לפני שימותו במשחק, מה שכמובן גורם להם למות גם במציאות. המשחק היה לא רע בכלל עם כתיבה חזקה המכילה לא מעט קטעים מטרידים, עיצובי דמויות ואויבים מגניבים ומערכת קרב סבירה. עכשיו החברה שהוציאה את המשחק המקורי, Idea Factory, הכריזה שהיא תייצא למערב את משחק המשך – Death end re;Quest 2 שנראה שממשיך את המשחקיות של המקור. אפשר לראות את סרטון הטיזר למשחק כאן למטה:

נראה שמשחק ההמשך מתכוון להיות דומה באווירה לקודמו, ואפשר לצפות לקטעי אימה מטרידים ובחירות שחקן שיכולים להביא לסופים רעים. אולם, להבנתי, המשחק לא קשור ישירות למשחק הקודם אך השבים לסדרה יוכלו לצפות לרפרנסים לדמויות שהופיעו בו.

עלילת Death end re;Quest 2, אם כן, עוקבת אחרי מאי טויאמה, נערה שמנסה לברוח מהעבר הטראומטי שלה. מאי מתחילה ללמוד בפנימיית הבנות Wordsworth שנמצאת בעיירה קטנה בשם Le Choara שבה נראתה לאחרונה האחות הקטנה שלה סנאה. מאי יוצאת בחיפוש אחר אחותה אך בחיפושיה היא נתקלת ביצורים מחרידים שמופיעים בעיירה כשהחושך יורד – יצורים עשויים מצללים חיים. בדרך למציאת אחותה, מאי תצטרך לגלות את הסודות האפלים החבויים בעיירה.

למשחק הוכרזו מספר פיצ'רים חדשים. מערכת הקרב תשונה באופן כזה שניתן יהיה לעשות Overkill (לגרום יותר נזק מכמות החיים של האויב) לאויבים ולקבל על כך בונוסים. אויב אחד שלא תרצו לנסות לעשות לו Overkill בהתחלה (אלא לנוס על נפשכם) הוא ה- Berserker. הוא קטלני – מכה אחת שלו תהרוג את הנפגעים. לצערכם, הוא יכול להופיע במהלך קרבות ומבוכים ללא התראה.

Death end re;Quest 2

כמו כן, מתווספים הבדלים בין יום ולילה – במהלך הימים במשחק אפשר יהיה לחקור את העיירה ולדבר עם הדמויות שם בשביל לגלות רמזים למיקום אחותה של הגיבורה בסגנון משחק של Visual Novel. במהלך הלילה יהיה אפשר לחקור את העיירה בסגנון משחק תפקידים מבוסס תורות.

זה לא הכל, מערכת ה-knockback חוזרת עם שדרוג; בנוסף ליכולת הרגילה שמאפשרת להעיף אויבים עם סוגים מסויימים של התקפות, תוכלו להעיף את האויבים לעבר דמויות אחרות בקבוצה שלכם בשביל להגדיל את הנזק שנעשה.

Death end re;Quest 2 צפוי לצאת לקונוסולות ה-Playstation 4 והמחשב האישי דרך Steam. תוכלו לראות עוד מידע על המשחק באתר הרשמי.