השחקן מייקל מנדו (Michael Mando) המוכר לגיימרים כ-ואס (Vaas) מהמשחק Far Cry 3 התארח במסגרת Ask Me Anything ברשת החברתית Reddit. במהלכה נשאל שאלות על הקריירה הענפה שלו, וכמובן גם על דמותו של הנבל ואס שנחשבת בעיני רבים כדמות הכי טובה במשחק והסיבה להצלחתו. נציין כי גם אנחנו אהבנו מאוד את המשחק כאשר יצא לפני כ-8 שנים, אי שם בשנת 2012.

אם לא יצא לכם לשחק במשחק Far Cry 3, מדובר באחד המשחקים הטובים שיצאו בשנים האחרונות, וכנראה המשחק הכי טוב בסדרה שממשיכה לצאת עד היום. מדובר במשחק יריות מגוף ראשון שבו אתם נכנסים לנעליו של ג'ייסון ברודי (Jason Brody), צעיר אמריקני חובב אקסטרים שיצא לטיול יחד עם קבוצת חברים בסביבתו של אי לא מסומן. על אותו אי חיים פיראטים מסוכנים שחוטפים את החבורה ומפרידים בין ג'ייסון ואחיו לבין השאר. במהלך המשחק, ג'ייסון מנסה להציל את חבריו, ונלחם מספר פעמים ב- ואס ואנשיו.

באחת התגובות נשאל מנדו:" האם עדיין מזהים אותך בתור Vaas או בתור נאצ'ו ווגה (Nacho Varga, מתוך תוכנית הספין-אוף של שובר שורות, סמוך על סול)? אחרי ששיחקתי בעבר ב-Far Cry 3 הייתי שמח לראות אותך בעוד דברים בעתיד". מנדו ענה לו ואמר: "תודה רבה! ואס הוא הדמות הרוחנית שלי, היצירה של הדמות הזאת תמיד תהיה יקרה לי. עדיין מזהים אותי כ-ואס ואני עדיין מרגיש את האהבה לדמות הזאת, זה משמח אותי מאוד. מי יודע. אולי אגלם את הדמות בקרוב מאוד".

far cry vaas

מיד לאחר מכן התחילו ספקולציות ושאלות האם נראה את דמותו של ואס שוב, ובאיזו תצורה. האם נראה אותו במשחק Far cry חדש ונוצץ (טוב נו, אולי מכוסה בבוץ ודם)? או אולי תהיה זו גרסה מחודשת של המשחק לקונסולות החדשות כמו Playstation 5 ו- Xbox Series X שנמצאים כעת בפיתוח? מה שבטוח, אנחנו נשמח לראות את מנדו נכנס לנעליו של ואס בשנית, גם אם זה להופעת אורח כקטנה (אך מחזיקים אצבעות לתפקיד משמעותי), ואם עוד לא שיחקתם בו, הוא זמין ל-Playstation 4, Xbox One ו-PC.