Disgaea 6 הוא המשחק הבא בסדרת משחקי התפקידים הטקטיים של NIS America. המשחק מוכר בתור "משחק התפקידים שנותן לכם להעלות דמויות עד רמה 9999", והוא לוקח את הסטטים והמספרים המוגזמים שמופיעים במשחקי תפקידים יפניים למדרגה הבאה. במהלך אירוע NGPX, המשחק קיבל טריילר חדש ותאריך יציאה ל-Switch.

משחקי Disgaea ידועים בכך שהם לוקחים את המספרים הגם ככה מוגזמים של משחקי תפקידים יפנים לרמה הבאה. המשחק הבא בסדרה צפוי לקחת את זה עוד יותר רחוק ולתת לכם להעלות דמויות עד רמה 99999999. זה 8 פעמים 9, או 99 מיליון, 999 אלף, ו-999. מוגזם, כמו שאומרים.

אולי העיקר במשחקים בסדרה הוא לא רק הסיפור והטקטיקה, אלא גם חוויית חיזוק הדמויות. המשחק מציע מגוון פיצ'רים שיתנו לכם לעלות רמות גם מבלי לשחק, ובכללי נועדו לתת לשחקנים מכל הסוגים, גם חדשים לסדרה, וגם שחקנים עם מעט זמן פנוי, להתקדם בו בהנאה.

Disgaea 6: Defiance of Destiny מציג סיפור חדש בסדרה – אנחנו נשחק זומבי שחצן בשם זד (Zed) שמת את המוות הטוב (או איך שאומרים על זומבי ש-"חי טוב") ביחד עם אחותו בייקו (Bieko). כשאל ההרס הבלתי מנוצח מאיים על השלווה שלהם, אין להם ברירה אלא להלחם מולו. כזומבי, זד יכול לקום לתחייה ולהתחזק בכל פעם שהוא מת, וזה עוזר להניע את המשחק קדימה.

כחלק מהחשיפות החדשות של אירוע NGPX, הוצגו 4 דמויות חוזרות מהמשחקים הקודמים של הסדרה – Adelle, Rozalin, Girl Laharl, ו-Asagi. לכל אחת מהדמויות הללו יהיה סיפור משלה שיהיה זמין כתוכן נוסף במשחק כבר בהשקה.

ואם דיברנו על ההשקה, אז Disgaea 6: Defiance of Destiny סוף סוף קיבל גם תאריך יציאה ל-Switch. המשחק עתיד לצאת ב-29 ליוני בארה"ב, ובאירופה ב-6 ליולי. המשחק מגיע אקסקלוסיבית ל-Switch, על אף שביפן הוא יצא גם ל-PlayStation 4.