Disgaea היא סדרת הדגל של המפיצה NISA, והכותר החדש בסדרה, Disgaea 6: Defiance of Destiny בהחלט נראה גדול ומבטיח. סדרת המשחקים משלבת משחקיות של טקטיקה ותפקידים, לצד הומור ובניית דמויות מעמיקה.

היום אני מאוד אוהב משחקי תפקידים יפניים, אבל פעם הן היו סוג המשחק שהכי חששתי ממנו, בין הייתר בגלל מה שהרגשתי בתור העמסה של המון נתונים מספריים על השחקן. אתם בטח יודעים למה אני מתכוון – כשיש לאוייבים שלכם מיליון נקודות HP, וכל ה-stats שלכם בעשרות אלפים. זו תופעה שכמובן לא נכונה לכל משחק תפקידים יפני, ולמעשה, רק מעטים באמת מציגים מספרים כאלה.

סדרת Disgaea היא מעין פרודיה על הניקוד המוגזם שיש לעיתים במשחקי תפקידים יפנים, עם דמויות שמגיעות עד לרמה 9999 וניקוד שמגיע למספרים עוד יותר מגוכחים. הסדרה, אם אתם לא מכירים, משוחקת בתור משחק תפקידים טקטי, קצת כמו סדרות כגון Fire Emblem או עוד יותר כמו Final Fantasy Tactics. מכיוון שכל משחק בסדרה עומד בפני עצמו, המשחק החדש, Disgaea 6: Defiance of Destiny הוא נקודה מצויינת להכנס בה לסדרה.

בטריילר הדמויות החדש של המשחק, אנחנו נחשפים לטיפה מהעלילה של המשחק החדש, ולדמויות הצבעוניות שיופיעו בו. ב-Disgaea 6: Defiance of Destiny, אנחנו נלחם מול אל ההרס החזק ביותר, שאי אפשר להביס אותו בשום אופן, והוא לגמרי בלתי מנוצח.

אנחנו נשחק את זד (Zed), נער עם היכולת לקום לתחיה, אחותו בייקו (Bieko), כלב זומבי בשם סרברוס (Cerberus), נסיכה יפהפיה בשם מלודיה (Melodia), מלך האנושות מיסדור (Misedor), גיבורת על בשם פיורי ניג'ינו (Piyori Nijino), ילדת קסם בשם מאג'ולין (Majolene), ועריץ בשם אייבאר (Ivar). ביחד, החבורה שלנו תלחם מול אל ההרס הבלתי מנוצח, ותעשה את הבלתי אפשרי.

לכל אחת מהדמויות יש התקפות סינמטיות מרשימות, והמשחק החדש לוקח את הנוסחה של Disgaea ומקפיץ אותה לדרגה הבאה, כי הפעם נוכל לעלות גם עד רמה 99999999. Disgaea 6: Defiance of Destiny יהיה זמין בדיבוב ליפנית ואנגלית, שזה מצויין.

Disgaea 6: Defiance of Destiny עתיד לצאת השבוע ביפן ל-PlayStation 4 ול-Switch, ולשאר העולם בקיץ השנה, אבל רק ל-Switch.