את SUDA51 רובנו מכירים בזכות המשחקים המסוגננים שלו, בין אם זה No More Heroes, Lollipop Chainsaw או Killer 7. שני המשחקים הראשונים שלו עתידים להגיע ל-Switch כחלק מהאוסף שנקרא The Silver Case 2425.

האוסף The Silver Case 2425 מציע בתוכו שני משחקים – The Silver Case, וההמשך שלו The 25th Ward: The Silver Case. המשחקים מתוארים בתור משחקי מיסתורין Crime Noir, ובהם תנסו לפתור תעלומות רצח סדרתיות.

במשחק הראשון, The Silver Case אנחנו מנסים לפתור תעלומת רצח סדרתי שאותה חוקרת מחלקת בלשים בשם The 24 Wards Heinous Crimes Unit. יש להם חשוד אחד מרכזי – Kamui Uehara, רוצח אגדי שהשתתף במספר רציחות 20 שנה קודם. אף אחד לא יודע מי הוא, מה הוא, והאם הוא באמת חזר לרצוח.

במשחק ההמשך, The 25th Ward: The Silver Case, אנחנו ממשיכים את הסיפור, כ-5 שנים מאוחר יותר. אגף חדש בשם The 25th Ward קם בצד הנמל של Kanto. רצח של אישה בחדרה בבניין דירות בשם Bayside Tower Land מתחיל שרשרת אירועים מיסתורית, שאנחנו צריכים לפתור.

המשחקים מציגים עולם דיסטופי ואפל, לצד האומנות המסוגננת של המשחקים של SUDA51. הם יציעו חידות וסיפור בפורמט משחקיות של Visual Novel, ואני באופן אישי מצפה לקראת ההשקה.

The Silver Case 2425 עתיד להגיע ל-Switch ב-6 ליולי בארה"ב, וב-9 ליולי באירופה.