המשחק Death Stranding מעולם לא היה קרוב יותר והוא יוצא לקונסולת ה- PlayStation 4 ב- 08.11.2019, מרחק קצר של פחות משבועיים. ציוץ חדש מחשבון הטוויטר של המפתח, Kojima Productions חושף כי המשחק יגיע גם למחשב האישי.

למי שלא מכיר ולא עקב אחרי המשחק עד כה, נזכיר כי מדובר בעולם פוסט אפוקליפטי והיות והמשחק מבוסס על המנוע הגרפי של Horizon Zero Dawn, שגם הוא ממוקם בעולם פוסט אפוקליפטי, יש למשחק ציפייה גבוהה להיות מרשים ביותר. במשחק תגלמו את דמותו של Sam Porter Bridges המגולם על ידי השחקן נורמן רידוס, והוא כנראה שליח שמעביר כל מיני דברים משונים ומפוקפקים.

אחד הדברים היותר מוזרים שראינו עד כה זה תינוק שנמצא בתוך מיכל שמהווה סוג של אינקובטור – לתינוק עדיין יש חבל טבור שמחובר אליו. התינוק הוא חלק ממערך תינוקות, והוא מהווה חיבור לעולם המתים, שם נמצאת האמא שלו, והאמהות של שאר התינוקות. זו הסיבה שהתינוק מאפשר לסאם לראות את הישויות האפלות והבלתי נראות שמסתובבות שם ומשאירות רק צעדים בבוץ, ואשר מקושרות לעולם המתים.

גם סאם בלתי נראה עבור הישויות הללו, אך הם יכולים לשמוע אותו, ואם יתפסו אותו הוא יישלח זמנית לעולם המתים, אשר נראה כמו מלחמת העולם השניה. כשתחזרו משם, תאבדו ככל הנראה את הציוד שלכם, כולל את הסחורה אותה העברתם. כמובן, למפתח יצירתי ומוזר כמו קוג'ימה זה לא מספיק, ויש גם ארגון רשע שתיקלעו לדרכו וככל הנראה – תהיו תקועים אחד בגרון של השני במשך המשחק.

מכל הטריילרים נראה כי המשחק ישלב גם אלמנטים של איזון שיווי המשקל של סאם בעודו סוחב חבילות לא מאוזנות או חצי רץ חצי גולש במורד דיונות של חול, ומעניין יהיה לראות איך ירגיש לשחק את זה.

כאמור, המשחק Death Stranding יגיע גם למחשב האישי, ועל פי הציוץ של קוגי'מה זה יקרה בתחילת הקיץ של 2020. כמו כותרים אקסקלוסיביים נוספים שיצאו למחשב, יש סיכוי סביר ש-Death Stranding יהיה בלעדי לחנות של Epic Games, מה גם שהמפיצה שנבחרה, 505Games, הפיצה את Control דרך Epic, אבל זו רק השערה שלנו.

בינתיים, אם אתם מתכננים לשחק בזה בכל מקרה ב- PlayStation, תשמחו לשמוע שיש כמה גרסאות אותם תוכלו להשיג – גרסה רגילה המכילה את המשחק בלבד, גרסה מיוחדת המכילה עמה חפצים בתוך המשחק ופס-קול דיגיטלי, וגרסת אספנים מפנקת במיוחד, עם כל מיני דברים הכוללים מיכל תינוק בגודל מלא.