Kena: Bridge of Spirits נדחה שוב, הפעם לספטמבר. דחייה מאכזבת לכל הדעות, בעיקר בהתחשב בזה שכבר הכנסנו אותו לסרטון המשחקים החדשים של אוגוסט 2021.

Kena: Bridge of Spirits, משחק הרפתקאות יפהפה עם אנימציה מהממת, הוכרז לראשונה ביוני 2020, במהלך PS5 Showcase של סוני. מאז המשחק נדחה מספר פעמים – מהתאריך הראשוני בשנת 2020 לרבעון הראשון של 2021, לאוגוסט ועכשיו לספטמבר.

לפחות הפעם הדחייה היא קצרה, רק חודש מתאריך ההשקה הרשמי הקודם. מה-24 באוגוסט ל-21 בספטמבר.

בציוץ הרשמי של המפתחת Ember Lab מצויין שהדחייה היא לצורך פולישים אחרונים כדי לוודא שחווית המשחק היא הכי טובה שהם יכולים לספק.

"הצוות עבד קשה במיוחד ואנחנו מרגישים שזמן נוסף הוא קריטי כדי להבטיח את החוויה הטובה ביותר," כותבים המפתחים.

"אנחנו יותר שרבים מכם להוטים לשחק ואנחנו מעריכים את הסבלנות שלכם בזמן שהצוות ממשיך לעבוד על לספק לכם את הגרסה הטובה ביותר של קאנה."

Kena: Bridge of Spirits ישחורר בשני מהדורות דיגיטליות – סטנדרטית ודלוקס. המהדורה הסטנדרטית תכלול את המשחק המלא ותעלה $40, בעוד שמהדורת הדלוקס ($50) תכלול עותק דיגיטלי של הפסקול, סקין כסוף למטה של קאנה ומראה זהוב לייצורים הקטנים שמלווים אותה, שנקראים ה-Rot (שזה "ריקבון" בעברית ונשמע פחות חמוד).

הכותר משתמש במנוע Unreal 4 ויהיה אקסקלוסיבי ל-PS5 ול-PS4 כזה מגיע לקונסולות. הוא מגיע גם למחשב האישי דרך החנות של אפיק, וכנראה יגיע גם לסטים בהמשך הדרך.